Heb net een fondue gekocht. Wat kan ik daar allemaal in doen? Ik kom niet veel verder dan kip en stukje biefsuk en varkensvlees. Wie heeft er een paar iedeetjes voor mij?
paprika dat soort dingetjes, maar er zijn best wel veel fondue pakketjes lekker eten heb er morgen ook alweer zin in hihi
Champignons Paprika Bloemkool Uitje ( eigenlijk allerlei soorten groente ) Gehakt Kip Varkensvlees Slavinkjes Speklapjes Etc etc
biefstuk wordt niet lekker daarin, droog.... bitterballe, kaasballen (van de ah zooo lekker), garnalen, spek ow en wij doen arachide olie, staat ook voor het minder spatten... succes want poeh dat wordt lekker blauw en stinken maar heeeeeeel lekker!
Biefstuk doen wij hier altijd, zo droog vind ik dat niet... Wij doen steeds: varkensvlees, kip, kalkoen, worstjes en gehaktballetjes met kruiden errond. Eigenlijk allemaal zelf snijden en kruiden, kan je naar je eigen zin doen. Groenten hebben wij er nog nooit in gedaan.
Fondue met boullion? Heb dat met olie nog nooit gedaan maar lijkt me ook niet lekkerder dan bakplaat of wel? Doe hier standaard kaasfondue. Misschien toch eens een keer olie proberen maar hoe gaat dat dan, net als kaasfondue eerst olie hitten op t gas? Blijft het wel heet genoeg trouwens haha wat een vragen he.
kipfilet kalkoenfilet kalfsvlees biefstuk varkenshaas gehaktballetjes garnalen erg lekker met diverse sausjes stokbrood en sla en natuurlijk een glaasje wijn