telefoon abonnement verlengen

Discussie in 'De lounge' gestart door einad, 25 nov 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Over een paar weken mag ik mijn abonnement verlengen.
    Nu ben ik benieuwd welke telefoon jullie hebben of mij aanraden.

Wat ik het belangrijkste vind is een mooie camera die goede kwaliteit foto's maakt.

2. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    Ik heb een Samsung a5 2017 model. Heel fijn telefoontje, maakt mooie foto's en is niet zo heet duur in een abonnement

3. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.058
    1.291
    113
    Nederland
    Ik mag volgende maand en ga voor de Samsung S8.

4. lievemandie

lievemandie Fanatiek lid

31 mrt 2015
    1.333
    508
    113
    Vrouw
    Roermond
    Ik heb de iPhone X en hij maakt hele mooie foto’s. Hij heeft 2 x 12 mp en daar zit een telelens erop! Nadeel alleen..de telefoon is van helemaal glas...val je achterkant kapot, dan functioneert je telefoon dan ook echt niet meer! Gelukkig bestaat er front en back glassprotector :)

5. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.609
    8.359
    113
    Vrouw
    #5 Zonnestralen, 26 nov 2017
    Laatst bewerkt: 26 nov 2017
    Is er geen site waarop je de foto's kan vergelijken? Als ik hoor wat je uiteindelijk betaald voor de nieuwste iPhone kan je bijna net zo goed een 5s + spiegel reflex camera met basislens + extra lens hebben voor hetzelfde geld. Dat is groter. Maar als je goed daglicht hebt zijn het al hele aardige foto's met de 5s. En een echte camera blijft toch het beste voor mooie foto's.

einad, Blijdorp en nicole18 vinden dit leuk.
  6. Kimi1

Kimi1 Fanatiek lid

17 apr 2010
    1.946
    54
    48
    I phone 8 plus ben er heel blij mee! Mooie foto’s makkelijk in gebruik wel wat groot maar dat vind ik persoonlijk wel fijn

7. Chai

Chai Actief lid

16 okt 2017
    395
    140
    43
    Vrouw
    Ik zou je in ieder geval een iphone 7 plus aanraden, of een 8 of X. Maar de 7 plus is al perfect vind ik. Eindelijk een telefoon met een camera die foto’s maakt waarvan je niet denkt dat je beter een echte camera kan gebruiken. Ik vind namelijk goede foto’s heel belangrijk. Het verschil tussen de 7 en 7 plus is wel heel erg groot qua kwaliteit. Maar tussen de 7 plus en telefoons erna is er niet echt een enorm opvallend verschil, behalve de X natuurlijk.

einad vindt dit leuk.
  8. Manuk

Manuk Fanatiek lid

19 okt 2010
    2.751
    62
    48
    Vrouw
    Groningen
    Ik ben al jaren fan van Apple...
    Mijn man wilde er maar niet aan, heb ik toch over kunnen halen. De eerste week heb ik een pissige echtgenoot gehad, want wat een rotding. Na een weekje wennen, wil hij niet anders meer en is nu ook al een aantal jaren trouwe fan van Apple.

Geen vastlopers, geen storingen, geen vage app’s in de Appstore, betrouwbaar etc. En het synchroniseert goed met onze andere apparaten zoals MacBook, Apple TV, Ipad maar ook bijvoorbeeld de Phillips Hue.

Ik wil niet anders meer ;)

iMoeder vindt dit leuk.
  9. Liefje91

Liefje91 Actief lid

20 apr 2016
    220
    100
    43
    Amersfoort
    Sinds 4 weken een iPhone 7 plus, ben er helemaal gelukkig mee! Vooral de foto’s die je er mee kunt maken.! :thumup:

10. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.185
    35.865
    113
    S7 edge heb ik, super foto's. Man heeft de s8, ook mooie foto's, Maar ik vind hem niet zo handig qua bediening.

einad vindt dit leuk.
  11. iMoeder

iMoeder VIP lid

30 okt 2015
    5.943
    6.290
    113
    Ik heb een iPhone 7 plus sinds kort. Heerlijke telefoon. Lekker groot scherm, waar je snel aan went. Ik vind alle andere iPhones nu schattig klein. En hij maakt prachtige foto’s.

Hier kan ik weer jaren mee voorruit.

12. LisbethSalander

LisbethSalander Fanatiek lid

1 dec 2015
    2.830
    5.566
    113
    Hier een fan van Apple.

Inmiddels staat een toestel los van een abonnement. De prijs van de lening voor het toestel staat ook los vermeld. Het is een krediet die je naast je belkosten afsluit. Dit krediet wordt geregistreerd bij het bkr. Indien je de financiele middelen hebt zou ik nooit zo’n krediet afsluiten maar gewoon zelf een telefoon kopen.

fafa vindt dit leuk.
  13. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Man heeft Samsung s7 en ik de ES, ook nog niet zo gek lang uit. Maar vindt de Samsung betere foto's maken als het bijv wat schemeriger is

14. Bedankt voor de reacties!
    Ik heb nu een Samsung s5.. de overstap naar iphone lijkt me zo groot.

15. iMoeder

iMoeder VIP lid

30 okt 2015
    5.943
    6.290
    113
    Van Android naar iOS is vaak minder grote overstap als andersom. Ken ook meer mensen die van Android naar iPhone zijn overgestapt en bij iPhone zijn gebleven. Dan mensen die van iPhone naar Android zijn gegaan en gebleven. Ik heb allebei (Samsung voor werk). Vind Apple veel fijner. Maar het is heel persoonlijk. Beste manier is uitproberen. Bijv met een tweede hans, die kan je weer doorverkopen als het niet bevalt. Zeker iPhones hebben weinig waardevermindering dus die kun je makkelijk weer voor n goede prijs verkopen. Mooiste zou zijn als je van iemand een paar weekjes kan lenen. Maar ja dat moet maar net kunnen.

16. Manque

Manque Niet meer actief

OnePlus is mooie flagshipkiller die een hele goede kwaliteit telefoon (en camera!!) biedt voor aanzienlijk veel minder geld dan een nieuwe iPhone. Er is nu een 5T, maar de 3T is al meer dan prima, mocht die nog ergens verkrijgbaar zijn https://oneplus.net/nl/3t

17. Blijdorp

Blijdorp Niet meer actief

Heb een Samsung S8 en ben onwijs blij met de telefoon.
    Ook met de foto's trouwens. Ben nu helemaal blij met de aportstand want mn meisje zit nooit stil en ik krijg nu toch goeie foto's van haar haha.Ook in schemer en donker maakt hij goede foto's.
    Nooit een iPhone gehad maar die lijkt me ook prima alleen nog een stukje duurder.

18. Adje

Adje VIP lid

21 aug 2015
    16.270
    25.739
    113
    Ik ben juist van Iphone naar Android overgestapt. Wat een gedoe met dat itunes steeds, om je bestanden eraf te halen en erop te zetten. Ik had daar steeds ruzie mee. En ik vind de widgets op Android veel beter.
    Ik ben heel blij met mijn LG G5. Mooi groot scherm, hele goede foto’s en veel gebruiksgemak. Foto’s of andere bestanden eraf halen gaat gewoon via kabeltje naar computer. En de prijs an een LG is een stuk schappelijker dan een Iphone.

19. Nog steeds erg aan het twijfelen, ook of ik wel moet verlengen met telefoon.
    Heel wat veranderd de laaste tijd lees ik.
    Mijn huidige abonnement bestaat ook niet meer en moet dan sowieso bijna 15 euro per maand meer betalen.
    Dat vind ik erg veel!

Wat zijn jullie kwijt per maand en voor welke telefoon en bij welke provider?

20. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.609
    8.359
    113
    Vrouw

Deel Deze Pagina