vroeg misgegaan

Discussie in 'Miskraam' gestart door silvana81, 10 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. silvana81

silvana81 Fanatiek lid

12 feb 2007
    2.777
    17
    38
    administratie
    Diemen
    11 april een soort van ongi gehad van 4 dagen (oub-bloed, soms een paar uur niets en dan weer een klein beetje) normaal ben ik 7 dagen heftig ongi.
    maandag 28 april hadden we een positieve test een dag later was ie negatief.

als ik de ongi van 11 april niet meereken dan had ik een positieve test bij 6 weken zwangerschap.

tel ik die ongi van 11 april wel mee dan heb ik een positieve test gehad 2 dagen na mijn eisprong....dat is toch onmogelijk?

maar als het dus 2 weken geleden mis is gegaan moet ik dan niet een keer ongi worden?

groetjes silvana

2. Dreamerfly

Dreamerfly Bekend lid

23 mrt 2008
    693
    0
    0
    Sociaal Pedagogisch Hulpverlener
    Noord-Groningen
    Je zou denken dat als je zwangerschap 6 weken is geweest en het is mis gegaan, dat je i.g. veel heftiger zou menstrueren en/of dat dat nog moet komen.

Volgens mij kan je direct na je eisprong zwanger worden, dus dan zou het kunnen dat het eerst raak was, maar vrij direct weer mis is gegaan.
    Misschien kan je hier over advies vragen aan de verloskundigen of aan je huisarts.

Mocht dit laatste het geval zijn, dan zou je dus ongesteld moeten worden binnenkort.(afhankelijk van je normale cyclus)

3. silvana81

silvana81 Fanatiek lid

12 feb 2007
    2.777
    17
    38
    administratie
    Diemen
    ik zit nu 15 dagen na mijn eisprong en nog geen ongi.

4. Dreamerfly

Dreamerfly Bekend lid

23 mrt 2008
    693
    0
    0
    Noord-Groningen
    Dag Silvana,

Als je twijfelt of je af vraagt of het normaal is, zou je de huisarts eens kunnen informeren. Lijkt mij lastig als je in onzekerheid blijft.

5. silvana81

silvana81 Fanatiek lid

12 feb 2007
    2.777
    17
    38
    administratie
    Diemen
    mijn huisarts zei toen dat de ongi vanzelf wel zou komen en een bloedtest krijg ik niet omdat een urinetest volgens hem net zo betrouwbaar is.
    met andere woorden: zoek het maar lekker uit, je merkt het vanzelf wel wanneer je ongi wordt.

6. Dreamerfly

Dreamerfly Bekend lid

23 mrt 2008
    693
    0
    0
    Noord-Groningen
    Vervelend lijkt mij als je huisarts je min of meer afscheept. Jij wil graag zekerheid toch? Wat zij hij over dat je minimaal ongesteld bent geworden vorige maand?

Deel Deze Pagina