Hoi dames, Senna is nu bijna 3 maanden en al echt een grote meid aan het worden (ca. 6 kilo en 60cm) De reiswieg van de Bugaboo is erg lang maar smal en ze heeft er nog maar weinig ruimte in. Wanneer kun je of zijn jullie overgestapt naar het wandelwagendeel van de Bugaboo? Ik vind het nog wat vroeg nu, want ze kan nog helemaal niet zitten ofzo, maar volgens mij man is het zielig om haar nog heel lang in de reiswieg te houden. Ben erg benieuwd naar jullie ervaringen en meningen. Groetjes, Dolfijn
3 maanden is wel heel vroeg hoor! Tijn is ook heel groot, en ik heb het gerekt tot 4,5 maand! Maar het is jouw keus natuurlijk! Ik zou nog minimaal een maand wachten! kus miek
Heel toevallig per vandaag de boel omgewisseld. was nog wel een heel gedoe, maar gelukkig heb ik een sterke man, die de gespjes wel op de juiste plek wist te krijgen. Mirte is nu 66 cm en tot een week geleden lag ze nog met plezier in de bak, maar merkte dat ze steeds beweeglijker werd en vond het wel zo leuk voor haar dat ze wat meer van de wereld zou kunnen zien. Hebben de wandelwagen in de schuinste stand staan, dus ze zit dan ook niet rechtop. Ik zou zeggen probeer het uit, en anders draai de heleboel weer om...wel een werkje, maar dan weet je wat ze er van vond. Vanmiddag natuurlijk gelijk aan het wandelen geweest en Mirte keek zich de ogen uit! zo leuk om te zien! Wij hebben er ook zo'n warme voetenzak bij, daz wel een aanrader!
Wij hebben ook de Bugaboo Cameleon en wij hebben toevallig verleden weekend de boel omgebouwd. Vond het een klein klusje en hij vind het zoooo leuk om alles goed te kunnen zien. Ik heb bewust gewacht totdat hij minimaal een half jaar was ivm zijn ruggetje. Olivier is ook een lange jongen maar toch paste het tot een half jaar.
Lotte is met 4-4.5 maand over gegaan naar de wandelwageninzet van de Bugaboo. Wel in de ligstand overigens!