Speldenkussenvrouw

Discussie in 'De lounge' gestart door Anabella, 7 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    PEKING - Artsen hebben in het lichaam van een Chinese vrouw 26 naalden ontdekt. De medici denken dat deze vlak na haar geboorte door haar grootouders zijn ingebracht, omdat zij teleurgesteld waren dat de baby geen jongen was.

Dit meldden Chinese staatsmedia vrijdag.

De 29-jarige Luo Cuifen bezocht een dokter na klachten over bloed in haar urine. Een röntgenfoto wees uit dat een van de spelden hier de oorzaak van was.

Verder werden naalden gevonden in het hoofd, nek, een schouder en zelfs in de hersenen. De artsen staan voor een groot probleem, omdat een aantal naalden vitale organen zijn binnengedrongen, wat opereren bemoeilijkt. Een operatie is echter noodzakelijk om het leven van Luo te redden.

Schuldig

Of de grootouders daadwerkelijk schuldig waren zal nooit bekend worden. Zij zijn inmiddels overleden.

2. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    :confused: :confused: :confused:

3. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    jeetje wat is dit nou weer voor iets geks!

4. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Auw! En ik maar denken dat die aflevering van House gister (jongen had een tandenstoker in zijn lijf die allemaal bloedingen veroorzaakte) vergezocht en onzinnig was...

5. Ecosa

Ecosa Fanatiek lid

15 dec 2006
    2.397
    1
    0
    Ik vraag me af hoe je 29 jaar lang met die naalden in je lijf rond kunt lopen?

6. Niet meer actief

jeetje belachelijk zeg! Die chinezen doen echt hele rare dingen met hun kinderen....

Deel Deze Pagina