Vroeg posi testen, of wachten?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Moaatje, 26 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Ik zit mezelf helemaal gek te maken. Mijn NOD is op 1 februari. Nu heb ik testen liggen voor 4 dagen voor je NOD, dus dat zou woensdag zijn.

Maar ik heb mijn ei waarschijnlijk op de 18 gehad. Als je dan 6 dagen later de innesteling hebt maak ik nu toch al twee dagen HCG aan? Misschien ben ik wel zo iemand die heel snel heel veel HCG aanmaakt.

Zijn er meiden die zo vlot al posi testten? Of moet ik ophouden met rekenen en doen en gewoon pas woensdag of 1 februari testen?

Ik wil het gewoon nu weten. Is ie posi ben ik blij, is ie negatief, maak ik alsnog kans over een paar dagen toch?

2. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    Als je niet kan wachten moet je gewoon testen meid.
    Maar je moet er wel rekening mee houden dat hij nega kan zijn ..

Succes ;)

3. jolien1

jolien1 Lid

4 apr 2008
    58
    0
    0
    Verzorgende
    Overmere
    Hey

Mijn nod is ook 1 feb, ik denk dat ik vrijdag al een testje zou doen. Spannend hé, voel je al iets? Ik af en toe steekjes in liezen en onderbuik ook al eens pijn in onderrug gehad.

Ik zie dat je dochtertje ook nog jong is, mijn dochtertje is nu 7 maanden en 1 week oud.

Groetjes

4. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    das idd een lasitge keuze dan he. ik heb 10 dagen na me ei posi gestest en heb lf van 11 dagen. en das vandaag. het kan dus wel. en als ie idd nog nega is dan kan het nog hoor.

ligt echt helemaal aan de test en hoe snel je hcg maakt. en hoeveel dan natuurlijk. ik heb getest met die van kruidvat 2 voor 5 die schijnen goed en gevoelig te zijn. en stond dus idd gister een streep wel een lichter dan de controle maar wel heel duidelijk hoefde niet onder rare hoek of in licht te kijken ofzo en hij staat er nog hihihi.

5. jolien1

jolien1 Lid

4 apr 2008
    58
    0
    0
    Verzorgende
    Overmere
    Hey

Ik test ook met die van kruidvat, Vind ik de beste.

Groetjes

6. Frida

Frida Lid

12 apr 2007
    76
    0
    0
    Hallo,

Waar halen jullie die testen die je al 4 dagen voor je NOD kan doen? Ik heb me rot gezocht bij de DA, kruidvat en etos, maar daar vind ik ze alleen maar die je kan doen op de dag van je NOD?

Het zou me zo 3 dagen kunnen schelen!

7. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Butterfly, ik weet het, hij zal wel nega zijn. Maarja, die spanning he. Jouw pendels zien er wel goed uit trouwens.

Jolien, dat scheelt idd heel weinig, twee weekjes maar. Voel nog helemaal niets, maar dat had ik vorige keer ook niet. Ik zal voor je duimen vrijdag.

Mama Suus, gefeliciteerd! Ik kan misschien beter ook die twee dagen wachten. pffff

8. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Frida, die van kruidvat zijn vaak posi 4 dagen voor NOD lees ik vaak op 't forum. Die van 2 voor 5 euro.

9. Frida

Frida Lid

12 apr 2007
    76
    0
    0
    Hoi Moaatje,

Dank je, Aan de ene kant wil ik gewoon wachten maar aan de andere kant wil ik het ook weten. Voor dat ik de eerste keer zwanger was heb ik me scheel gekocht aan die dingen!
    Heb het weekend wel wat krampjes gehad, miss van de innesteling?
    Maar ben ook zo bang dat ik me het maar verbeeld allemaal!

10. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    jahoor die van kruidvat doen het goed. bij mij dus ook aantal dagen ervoor. aangezien je normaal 14 daen moet aanhouden en ik dus uitgaande daarvan ook 4 dagen ervoor heb gedaan. en staat toch echt een streep.

11. Frida

Frida Lid

12 apr 2007
    76
    0
    0
    Hhmmm

Ga toch maar alvast die van het kruidvat n huis halen.... Misschien dat ik over een dag of 3,4 toch ineens enorme behoefte heb aan een test?!

12. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Zoals verwacht, negatief. Nou ja, wie weet. 6 dagen is wel erg vroeg. Denk dat ik donderdag weer test, dan heb ik een vrije dag. Lijkt me zo gek om 's morgens posi te testen en dan te moeten werken. En als ie nega is zal ik ook wel flink balen.

13. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Mijn NOD was 24januari.
    En ik was er van overtuigd dat ik pas op dag 17 mijn ei had.
    De woensdag voor mijn NOD, dus 3 dagen voor NOD, teste ik heeeeel lich postitief.
    Maar donderdag, 2dagen voor NOD, zag je het al wat duidelijker.

Het waren trouwens ook KV testen.
    Dus ik zou zeggen, als je niet kunt wachten....dan test je toch even;)

14. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    hoi ik heb testen besteld die 6 dagen voor je NOD gebruikt kunnen worden. En niet een zo duur.
    Ff googlen: xtra sensitive zwangerschapstest.
    Moet 3 feb ongi worden. Kan echt niet wachten hoor tot die tijd

15. Patriez

Patriez Actief lid

25 aug 2008
    114
    0
    0
    Schijndel
    Ik zou niet te vroeg testen om teleurstelling te voorkomen.
    Heb zelf vorige maand te vroeg getest en helemaal blij, maar daarna was het roch niet helemaal goed ingenesteld..dan is de teleurstelling des te groter

16. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    ik deed eerst ook weleens eerder testen maar ik blijf nu gewoon braaf wachten tot NOD...
    Al heb ik wel het gevoel dat de menstruatie eraan zit te komen heb beetje zo'n gevoel...

17. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Wil ook eigenlijk niet morgen weer testen, maarja, nu maar inhouden, pffff.
    Nu twijfel ik dus of ik niet beter kan wachten tot zaterdag, alsnog 1 dag voor nod.

Ik zou willen dat ik niet zo ongeduldig was...

18. Frida

Frida Lid

12 apr 2007
    76
    0
    0
    He cindy...
    Mijn NOD is ook 3 februari..... Ik heb ondertussen wel een test in huis gehaald maar ik heb me nog kunnen inhouden, hij ligt netjes op mijn nachtkastje te wachten.....
    Zag in de winkel dat de ClearBlue met week indicator ook al goed is van af 4 dagen voor je NOD.....

Ik ga proberen te wachten tot dinsdag....

19. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Dat red ik niet hoor. Ik weet het nog niet.
    Morgen kan wel, maar dan moet ik werken, lijkt me zo raar vlak na een test.
    Zondag kan, maar dan moet ik ze nu al kopen, en weet ik zeker dat ik niet kan wachten.
    En maandag kan, maar dan is vriend er niet, mocht ie posi zijn zit ik de hele dag alleen met het nieuws.

20. Dani11

Dani11 Niet meer actief

Ik kan dinsdag pas officieel testen maar ik hou het ook niet meer. Zit pas in ronde 2 zou wel erg snel zijn, maar je weet nooit... maar ik heb het al de hele week zuur en heel erg moe en vage krampjes. Maar ja sinds vanmorgen heb ik echt van die ongesteldheids buikpijn dus zou ik teveel hopen. Had iemand dat ook toch ongi pijn terwijl je wel zwanger bleek te zijn?

Deel Deze Pagina