De mensen zeggen wel van ach die 40 weken daar ben je zo. Ik dacht steeds van ach dat zal wel meevallen ik moet er nog 35. De 12 weken vond ik voorbij kruipen en de dagen gingen maar niet voorbij totdat je die grote mijlpaal hebt behaald. En nu schok ik wel vandaag mensen vragen wel van hoever ben je dan zeg je gewoon de aantal weken maar toen een buurvrouwtje zei god meid dan hoef je nog maar 9,5 week die zijn zo voorbij. Het leek wel of het zwart werd voor me ogen. Ik zal blij zijn dat ik eindelijk de baby in me handen mag houden maar nog maar 9,5 week dan kan ik me kindje al vasthouden wat zijn die weken snel voorbij gegaan en wat is er in die tijd veel gebeurt. Hebben jullie het ook? en hoe snel gaan die laatste weken? Ik word er eigenlijk best wel onzeker van. Veel liefs fleur
Heel herkenbaar ! Ik heb dat ook , die eerste paar weken schoten maar niet op en dan ineens realiseer je je dat je over de helft bent en inmiddels zelfs nog verder dan dat..... Vreemd idee hè! En dan kan het ook nog eerder komen!
Ik heb het zelf ook heel sterk! De eerste 12 weken kwam ik haast niet door, maar vandaag realiseerde ik me dat ik over 6 weken alweer op de helft ben! Het gaat gevoelsmatig heel erg snel nu...
Hier nog een! Schrik er soms ineens van als ik me bedenk dat ik nog maar 9 weken moet. Dat klinkt echt zo ontzettend dichtbij. Moet dan even diep ademhalen hoor! Op zich wel heel gaaf dat ik die kleine als zo snel kan vasthouden maar ook een beetje beangstigend.
Hier weer anders hoor! Ik vind het tot nu toe nog altijd erg langzaam gaan! De eerste 12 weken kropen echt voorbij... Maar ik vind het nu nog erg langzaam gaan gevoelsmatig! Ben al bijna op de helft, maar zelfs een week gaat mij ontzettend langzaam voorbij! Gr. Miranda
Ik vind ook dat het voorbij gevlogen is de hele zwangerschap. Nu a.s. maandag zal ons kindje met een ks gehaald worden omdat ze in stuit ligt. Kan me als de dag van gister nog herinneren dat ik een positieve test had...pffff. Idd af en toe best eng, maar wel heeeeeel leuk!
Heel herkenbaar. Ik had zeker tot een week of 20 dat ik vond dat het allemaal niet opschoot, maar de laatste weken gaat het toch best hard. Zeker omdat ik nu al echt een beetje aftel qua aantal weken werken en de buik steeds ronder wordt. Ook voel ik nu mijn kindje veel meer bewegen en kan ik zelf minder goed bewegen. Al met al wordt het steeds bewuster deze zwangerschap. Groetjes
Na de tien weken vind ik dat mijn zwangerschap als een sneltrein voorbij is gegaan. Nu moet ik hierbij ook zeggen, dat ik een voorbeeldige zwangerschap heb, op een lichte bekkeninstabiliteit na. Volgende week heb ik lekker verlof, en ik heb nog zoveel plannen dat die laatste weken ook wel heel snel zullen gaan. Het is nog zo ongelooflijk dat we binnen nu en uiterlijk zes weken, ons klein hummeltje bij ons zullen hebben. Groetjes Monique76
als ik vooruit kijk dan lijkt het of het nog een hele tijd duurt. maar kijk ik achter me, dan moet ik zeggen dat dat toch heel snel gegaan is.
Ik had het ook zo, vond de 1e 12 weken heel langzaam gaan en vanaf 30 weken VLOOG het ineens voorbij! En nu is Evi alweer bijna 4 maanden! Is niet normaal zo snel als het allemaal gaat. Nu denk ik weleens, jeetje het lijkt als de dag van gisteren dat we de test deden (23 oktober vorig jaar)....
Wat leuk om te lezen dat bij jullie de tijd is gevlogen! Ik vond de eerste 12 weken eindeloos lang duren (had zelfs nog 3 weken vakantie in die periode)! Nu bijna op de helft en als ik dan denk dat ik nog ruim de tijd moet die ik al gehad heb, dan lijkt het heel erg ver weg. Als ik jullie verhalen lees, moet ik nu nog even dubbel genieten, want het is sneller om dan je denkt Succes met jullie laatste loodjes! liefs, Cleo
leuk om lezen... Ik zit nog in die vervelende lange (en nog onzekere) periode dus voor mij mogen de weken nu wel rapper vooruit gaan... Maar goed, ik lees hier tussendoor wel wat de boodschap is: genieten van de zwangerschap
ik kan alleen maar zeggen,.. gelukkig gaat het lekker snel. Ik kijk nu al uit naar de bevalling! Wat heb ik daar alweer zin in zeg.. Maar ik zit nog niet op de helft.. En weet je, ze zeggen vaak ook als het kindje er is, geniet er maar van want het gaat zo snel.. DAT IS DUS OOK WAAR! Mijn meisje is al bijna 1,5 jr.. Dus lekker van genieten hoor..
Het is omgevlogen... Al vind ik de tijd nu wel weer wat langzamer gaan hoor 8) . Iedere dag ben ik nou bezig met: Het zou vandaag kunnen Angelina
ik vond de eerste 12 weken ook snel gaan hoor, maar ik had ook niet het idee dat het fout zou kunnen gaan. ik denk wel de hele tijd van ow over twee weken weer naar de vk en over zes weken ben ik alweer op de helft.