Hi allemaal, Mijn vorige zwangerschap is helaas uitgelopen in een miskraam rond de 5 weken. Toen wist ik al heel vroeg dat ik zwanger was.... Nu zit ik op 10 dpo en heb ik het gevoel een tuurstreepje te zien. Zouden jullie eens mee willen kijken? Gewoon eerlijk zijn hoor, want wat niet is komt hopelijk in de komende periode alsnog
Mijn miskraam was in mijn vorige cyclus dus nu 4 weken geleden ongeveer. Na de miskraam waren mijn testen echter allemaal wit, dus dat kan het nu niet zijn
Kleine update Wat een spanning... Ik heb nog niet durven testen en ook geen zwangerschapstest in huis, maar nu net (geen idee waarom) een ovulatietest gedaan. Die is positief... Na de teleurstelling van vorige keer ben ik erg terughoudend en ik verlies een beetje bloed Als het bloeden morgen niet doorzet ga ik een nieuwe test halen.
Als er een lh piek was kon de zwtest daar ook op gereageerd hebben. Hoe zeker ben je van je eisprong? (Heb je getempt of dmv echo's?)
Ik heb het aangedurfd om na 2 positieve ovulatietesten zwangerschapstesten te toen en kijk eens naar het resultaat Ik ga zondag weer testen om te kijken of ze zijn opgelopen. Bloeden is gestopt, nog een beetje bruinverlies bij het afvegen.