Ik zou vandaag ongeveer 7 weken en 3 dagen zwanger zijn. Vorige week een echo laten maken waarop helaas (nog) niets te zien was. Helaas alle kwaaltjes ook sinds vorige week ineens weg. Vrijdag weer een echo , dan weet ik het zeker.. Maar vanmorgen toch nog 1 testje gedaan en dat was een echte knaller.. Kan dat ook als er een miskraam aan zit te komen?
Je test kan zeker nog knallen, ook al zou er een miskraam aankomen. Hopelijk heb je vrijdag een mooie echo. Slopende tijd..
Mooie testen geven helaas geen garanties op een goede zwangerschap. De eerste weken in afwachting zijn echt niet tof. Succes met wachten en ik duim voor een mooie mini baby straks op de echo
Zoals de dames voor mij al bevestigen zeggen mooie knallende testen niets helaas. Ik heb 2x een missed abortions gehad met de meest prachtige testen maar toch leefde mijn kindjes niet meer. Ik ga heel hard duimen voor een prachtige echo aankomende week
Een echo op 6 weken is natuurlijk wel nog vroeg, het kan dus alle kanten uitgaan, maar wat rot die onzekerheid nu. In duim dat je een mooie echo hebt aanstaande vrijdag ❤️
Mooie testen hoeven helaas niks te zeggen... Kan het zijn dat je toch minder lang zwanger bent? Later ei mss?
Misschien was je wel een week minder ver heen dan je dacht te zijn? Hoop voor je dat je volgende echo wel iets ziet!
Ik vraag me af .. was er op de echo helemaal niets te zien? Of wel een vruchtje maar nog geen hartslag? Ik had bij beide zwangerschappen ook ergens halverwege de 6e week ineens geen kwaaltjes meer. Toen klaagde ik tegen mijn vriend dat ik me niet zwanger voelde. Dat heb ik geweten... 3 dagen daarna kotsmisselijk en dat bleef tot het 2e trimester zo.
Ook geen verdikt slijmvlies of een zwangerschapsring? Als er niks te zien is in de baarmoeder maar je wel knaltesten hebt zou ik ook waken voor een eventuele bbz. Bij heftige buikpijn dan gelijk aan de bel trekken!
Ik heb hier op het forum wel vaker gelezen dat er met 6 weken nog niks zichtbaar was. Bij sommigen bleek het vruchtje gewoon goed verstopt en was er niks aan de hand. Bij anderen een bbz. Houd je lichaam goed in de gaten en trek direct aan de bel bij krampen. Ik duim mee voor een goede echo morgen. Het kan van alles betekenen.
Ik kom net terug van de echoscopiste, woensdag hoef ik pas naar de verloskundige... De echoscopiste is een geweldig lieve, leuke en goede vrouw en ze heeft alles uit de kast gehaald om meer te kunnen zien maar het is nog steeds niet duidelijk.. Er was nu wel duidelijk een vruchtzakje te zien met een embryo, maar er was geen hartslag te zien. Volgens de metingen zou de embryo 5 weken en 6 dagen zijn, maar ik kom zelf toch zeker uit op 7 weken en 4 dagen. Oke, misschien enkele dagen maar zeker niet zoveel. Dus tot woensdag de 28e blijf ik in onzekerheid. Woensdag zal ik zeker om een inwendige echo vragen, tot die tijd blijft het een beetje spannend. Mijn voorgevoel zei eigenlijk al dat het niet goed zat, en voor mijn gevoel is dat vandaag toch wel bevestigd. Nu is het afwachten tot woensdag en dan weten we het in ieder geval zeker.
Alleen voelen is niet de betrouwbaarste methode... Misschien toch later je eisprong en minder lang zwanger. Ik hoop dat je de 28e toch een mooie echo hebt ❤
Pff wat jammer zeg! Maar gek ook dat ze niet meteen een inwendige echo doen. Dat doen ze toch altijd bij deze termijn? Hopelijk woensdag toch positief nieuws!