Mijn navel wordt steeds minder diep, bijzonder om te zien! Ik ben benieuwd of mijn navel uiteindelijk zal gaan 'ploppen' of niet! Ik ben nu 22 weken zwanger. Wanneer 'plopte' jouw navel dus?
Tijdens mijn vorige zwangerschap is mijn navel niet eruit geplopt. Wel was hij een stuk ondieper. Nu begint mij navel ook alweer ondieper te worden, maar verwacht dat het netjes in mn buik blijft
Mijn navel is de vorige keer niet geplopt en dit keer verwacht ik het ook niet, hij is wel veel ondieper geworden.
Mijn navel zit nog dusdanig diep dat ik niet verwacht dat hij gaat ploppen... Maar je weet het nooit natuurlijk
Hij twijfelt bij mij nog, ga ik ploppen of niet? In ieder geval, er zit geen diepte meer in mijn navel.
Hahaha ik heb geen navel meer Hij is gelijk aan mn buik nu.. Heel gek.. Maar waar het aan ligt dat ie bij anderen wel plopt.. Geenidee? Miss aanleg? Net als blauwe/bruine/groene/grijze ogen?
Haha, toch spannend he.. Plopt ie of plopt ie niet! Zat er gister toevallig naar te kijken. Als ik zacht op m'n buik druk aan beide kanten naast mijn navel, dan duw ik hem als het ware naar buiten. zag er heel grappig uit! Dussss ik denk dat mijn navel over een paar weken wel zal gaan ploppen haha.
Voor mijn zwangerschap had ik een hele diepe navel en nu tijdens de zwangerschaps heb ik.soms een diepe navel maar soms een 'plopper'. Is bij mij heel verschillend!
Ik ben nu 31 weekjes en voor mijn gevoel is mijn navel niet minder diep geworden en gaat hij ook zeker niet nog ploppen. Bij mij komt het denk wel dat ik sowieso voor de zwangerschap al geen strakke buik had en ik merk dat mijn huid tijdens de zwangerschap gewoon mee rekt. Ik heb geen super strakke buik, dus vandaar waarschijnlijk nog genoeg ruimte voor de diepte in mijn navel ofzo.
Hier niet geplopt. Wel is mijn navel volledig verdwenen. Het staat helemaal strak getrokken met mijn buik. Ik ben inmiddels 40 weken, dus ik ga er niet vanuit dat 'ie nog gaat ploppen
Ik zit hier met grote ogen te kijken; het ploppen van de navel... NOOIT geweten of bij stilgestaan dat dit zou kunnen! De mijne is nog een kuiltje maar das misschien logisch als je nog maar 25 weken bent?
Weinig ploppers hier! Toch zie je wel vaak foto's van vrouwen met geplopte navels in hun zwangerschap. Ik vind het stiekem altijd wel mooi..
Vorige zwangerschap werd mijn navel wel steeds ondieper maar hij is nooit geplopt. Na de zwangerschap werd het voor mijn gevoel een bodemloos gat