Etos zwanger worden tot eisprong of hele maand?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Sandy2015, Oct 9, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sandy2015

Sandy2015 Lid

Apr 7, 2015
    68
    0
    6
    Deze maand voor het eerst de Etos zwanger worden vitamines icm teunisbloem gebruikt en nu netjes op dag 14 een positieve ovulatietest (vorige maand dag 34 pas positieve ovulatietest!). Ik weet dat je na je ei moet stoppen met de teunisbloem, maar vraag me af hoe het zit met de Etos pillen. Achterop de verpakking staat dat je ze niet mag slikken tijdens zwangerschap. Wat raden jullie aan?

2. CrossedFingers

CrossedFingers Actief lid

Oct 6, 2016
    199
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik ben gisteren ook begonnen met teunisbloem. Als ik jouw bericht lees heb ik goede hoop 👍🏻

3. PandaBeertje

PandaBeertje Fanatiek lid

Nov 19, 2015
    1,681
    4
    38
    Female
    Als er staat stoppen, dan moet je toch gewoon stoppen?

4. Sandy2015

Sandy2015 Lid

Apr 7, 2015
    68
    0
    6
    @crossedfingers, ik hoop dat het bij jou ook werkt en dat je deze maand een kortere cyclus hebt!

@pandabeertje, er staat idd dat je het niet moet gebruiken tijdens zwangerschap en borstvoeding. Ik had alleen de indruk van wat ik heb gelezen op dit forum dat meiden deze vitamines gewoon de hele maand doorslikken, vandaar mijn vraag

5. bozoe

bozoe VIP lid

Jul 9, 2014
    5,482
    5,842
    113
    Je kan dat gewoon de hele maand doorslikken. Als je een positieve test hebt kun je overstappen naar andere multivitamine voor zwangere vrouwen.

6. loveofmine

loveofmine Actief lid

Feb 2, 2015
    122
    3
    18
    Mag ik vragen waar Teunisbloem voor is? Is de multivitamine zwanger worden alleen bij de Etos?

7. CrossedFingers

CrossedFingers Actief lid

Oct 6, 2016
    199
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik slik teunisbloem tot mijn ei en daarna tarwekiemolie. Ik heb al een korte cyclus en wil mijn ei eerder en daarna wat rekken 😊

Share This Page