kan je de innesteling voelen?

Discussion in 'Zwanger worden' started by eline2014, Jan 28, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. eline2014

eline2014 Niet meer actief

Vanochtend in bed had ik wat last van buikpijn,zelfde als me.struatiepijn.
    Na een minuut of tien kwam er links onder een hele felle steek,dit duurde maar een paar seconde,deed zon pijn dat ik even geen adem meer kon halen.
    Dus nu vroeg ik me af kan een innesteling zo voelen?

2. kusjes1986

kusjes1986 Bekend lid

Jan 24, 2015
    830
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik weet het ook niet maar aan je banner te zien lijkt het me wat laat voor een innesteling. Maar ik durf dat niet zo te zeggen. Ik hoop voor jou op een mooie positieve test

3. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Innestelling is gemiddeld tussen de 7-10 dpo dus zou kunnen met je termijn. Ik moet zeggen dat ik achteraf ook buikpijn had, maar of dat de innestelling was?? Geen idee :D

4. blueeye85

blueeye85 Lid

Jan 23, 2015
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi

Ik heb achteraf gezien de innesteling gevoeld.
    Was een seconde of 10 soort menstruatie pijn in onderbuik en toen was het gelijk weer weg. ;)

Groetjes

5. kusjes1986

kusjes1986 Bekend lid

Jan 24, 2015
    830
    0
    16
    NULL
    NULL
    Spannend ik ga voor je duimen. Hier vanmorgen wel wakker geworden door felle steken onderin. maar vind het nog zo vroeg....ik zoek er maar niks achter 😊

6. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

De innesteling van Aiden heb ik wel gevoeld. Was 6 dagen na terugplaatsing. Had een halve nacht (dus geen 10 seconden of minuten) erge pijn linksonder in mijn buik. Leek net alsof er iemand keihard aan mijn linkereierstok zat te trekken. Moest zelfs daarvoor naar het ziekenhuis de volgende ochtend omdat zij dachten aan een gedraaide eierstok. Maar er bleek niks aan de hand gelukkig.
    Mijn beide zusjes vermoeden al dat het met een innesteling te maken kon hebben en zij bleken dus gelijk te hebben.

Hoop dat dit van jou ook de innesteling blijkt!

7. Liana84

Liana84 VIP lid

Jun 11, 2014
    6,243
    1,767
    113
    Female
    Zwolle
    Ik heb de innesteling bij deze zwangerschap ook gevoeld. Zo rond 7/8 DPO had ik felle steken in mijn bm. Kan natuurlijk niet met zekerheid zeggen dat het ook daadwerkelijk de innesteling was, maar de kans is denk ik wel vrij groot.

8. romyatilla

romyatilla Fanatiek lid

Jan 22, 2015
    1,325
    14
    38
    Female
    Zaandam
    Ik weet niet of ik de inneatelling heb gevoeld. Ik heb wel al een aantal dagen, scherpe steken in mn buik (beide liezen en links van mijn navel)

9. Beckje

Beckje VIP lid

Jul 12, 2010
    8,652
    4
    36
    ik geloof er niet in, eisprong zelf denk ik ook niet, eerder de follikels die op knappen staan en zo wat pijn veroorzaken(of ook erger) :) denk eerder darmen die beetje gek doen.

10. mamalap

mamalap Niet meer actief

Hmm ik ben benieuwd! Vorige zwangerschap paar dagen steekjes (dag of 2) en 6 dagen later positieve test. Nu weer steekjes zaterdagavond en zondag. Hopelijk van de week positieve test. Als dat zo is dan denk ik inderdaad de innesteling gevoeld te hebben.
    Maar ons lichaam kan ons redelijk voor de gek houden ;)

11. LianneE

LianneE Niet meer actief

Je kan het ongetwijfeld voelen maar ik heb ook regelmatig datgene wat jij beschrijft gevoeld en toen gewoon ongesteld geworden. Dus ja het kan denk ik maar zeker weten doe je het pas na een positieve test.

succes!

Share This Page