meiden ik ben 16 weken zwanger vandaag en heb het idee dat mijn buik niet groeit pas wel een aantal broeken niet meer bij mijn eerste zag je het om deze tijd goed maar ikzelf heb niet het idee dat andere het al zien als ze niks weten hadden jullie al een echt buikje omstreeks deze tijd en voelden jullie je kindje al heb volgende week een echo en mijn kennis zei dat je het al kon zien met 17 weken iemand anders hier op dit forum die er meer van weet leifs diaan en bedankt alvast
Ons kindje voel ik al maar een buik heb ik ook nog niet echt hoor! de mensen verschieten altijd als ik zeg dat ik zwanger ben en zeker als ik zeg dat ik nu 19 weken ben. Nu begint het buikje sinds een paar dagen te komen denk ik. Mijn vader zei gisteren nog dat je het nu een beetje begint te zien Dus geen zorgen maken en ervan genieten dat die buik nog niet in de weg zit
Bij mijn eerste zwangerschap was ik al goed over de 20 weken vooraleer je het begon te zien... Vond ik niet zo fijn want ik wou pronken met m'n buik
Ik zelf zag wel verschil met 16 weken en mensen die het wisten en me goed kenden ook. Maar heb tot week 24 nog een gewone spijkerbroek aangekunt en anderen zagen het nog niet. Pas met 26/27 weken durfden mensen het echt aan me te vragen. Nu zie je wel goed dat ik zwanger ben, ben vrij tenger en verder niet aangekomen, maar mensen hebben niet het idee dat ik al bijna 36 weken ben. Ik vind het wel handig, mijn buik zit nog niet echt in de weg, kan nog gewoon zonder problemen mijn sokken en schoenen aantrekken, mijn benen etc scheren. Maar het komt wel goed hoor. Je kind groeit wel ook al groeit je buik niet zo hard. Tenminste bij mij wel. En ja ik weet niet hoe je buik normaal is. De mijne was vrij plat, dus voordat ik echt een buikje kreeg dat dikker was dan sommigen normaal hebben duurde even. En als je buik juist al wat dikker is kan het zijn dat je kindje het eerst gewoon een beetje opvult. Zolang de verloskundige het goed vindt, dan zal het wel goed zijn. Al is het natuurlijk wel jammer als je met je buik wilt pronken.
Ik heb al een echte buik. Al bij 8 weken trouwens. Ik kon toen al mijn eigen maatje 27/30 niet meer aan. Maar dat verschilt echt per persoon. Mijn moeder en mijn tante hadden dat ook. Een vriendin van me daar zag je het pas bij met 20 weken, daarna ging het trouwens wel erg snel. Ze was echt in een paar weken enorm gegroeit. Komt dus vanzelf,
ja het verschilt inderdaar per persoon,want ik ben nu bijna 22weken en bij mij kan je het net pas deze week een beetje te zien,en voor de rest ik maakte me ook zorgen maar ben pas geweest voor de 20 weken echo en het kindje groeide wel gewoon goed want ik ben namelijk niet eens aangekomen ofzo..bijna niet eens 3kilo
ik heb met deze zwangerschap sinds de 16e week pas een klein zwangerschapsbuikje en ik voelde de baby met 17 en een halve week voor het eerst..