vroeg symptoom

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door jes12, 25 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jes12

jes12 Bekend lid

2 jan 2014
    888
    91
    28
    Hallo allemaal.
    ben vanacht wakker geworden met erge pijn in allebei mij voeten.
    Dit duurde een kleine tien minuten toen en ik weer in slaap gevallen. Nu heb ik sinds een uurtje weer pijn vooral in mn linkse voet lopen gaat moeilijk.
    Nu lees ik dat zere voeten een symptoom kan zijn later in de zwangerschap. Nou ik ben 3dpo dus vraag me af of het er mee te maken kan hebben of dat het door een andere onverklaarbare rede zal komen.
    Heb ook vandaag en gister na het avond eten nog steeds honger en niet eens het gevoel alsof ik net gegeten heb.
    Overdag nergens last van.
    Herkent iemand dit ???

2. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Het zou kunnen. Toevallig deze week een topic hier geweest over kramp in de teen. Maar ja op pas 3 dpo zou ik puur uit zelfbescherming er niet van uit gaan (hoewel ik het wel heel erg voor je hoop natuurlijk).
    Er heerst helaas ook nog eens van alles.

Ik duim in ieder geval voor je!

3. mei2014mama

mei2014mama Actief lid

11 sep 2013
    110
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mm.. ik zou denken dat pijn in de voet op een later tijdstip in de zwangerschap komt van vocht vasthouden of inderdaad kramp. Zelf heb ik nu af en toe 's nachts last van kramp in m'n kuit. Ik zou niet denken dat het een symptoom kan zijn zo vroeg in de (evt.) zwangerschap.
    Maar wie weet :)

4. jes12

jes12 Bekend lid

2 jan 2014
    888
    91
    28
    oke bedankt voor de reacties!
    als het zo zou zijn heb ik volgends de berekening morgen de innesteling.
    heb best last gehad vandaag van maagzuur en wat duizeligheid maar dat kan natuurlijk ook door 10 andere redene komen.
    pff wat kan een mens zich gek maken.
    toch maar afwachten dus..

Deel Deze Pagina