Vroeg testen met Sensitest

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by beebje082011, Feb 2, 2022.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. beebje082011

beebje082011 Fanatiek lid

Jul 29, 2011
    1,498
    275
    83
    Ik heb gisteren een testje gedaan met Sensitest (met het hartje) omdat ik enkele symptomen opmerkte. Meer honger, vermoeidheid en gevoelige borsten onder andere.

Ik zag een contour van een paarse streep, niet heel duidelijk te zien in het venstertje maar ik kan ook pas op zijn vroegst tussen 4-6 februari testen eigenlijk (gok dat de NOD daar ergens moet zijn vanwege onregelmatige cyclussen).

Ik heb vandaag dus weer een keer getest met ochtendurine, toen was er niets meer te zien. Ook de Action testen vanmiddag geven niets aan.

Ik ben nu dus best in de war. Ik zag duidelijk een paarsgetinte streep gisteren, als ik goed keek in het licht, en ik had hem zelfs opengemaakt om het beter te bekijken. Hij was er echt.

Ik heb altijd vernomen dat het niet zomaar kleurt als je echt geen HCG aanmaakt.... klopt dat?

Ik heb hiervoor nooit Senstitest gebruikt. Ik weet dat ik nog even geduld moet hebben maar na 3 miskramen vond ik het toch al leuk om als eens te checken. Ik hoop dat het goed zit.

Hebben jullie ervaring met eerst heel licht positief en de dag erna negatief, en is dit te verklaren? Het moet normaal toch alleen duidelijker worden lijkt me?

Dankjewel ♡

Share This Page