Afloop na vroege miskraam

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by WinMom90, Jan 29, 2022.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. WinMom90

WinMom90 VIP lid

Jul 9, 2021
    5,514
    4,312
    113
    Female
    Nederland
    Hoi dames,

Ik ben eigenlijk op zoek naar dames die hetzelfde hebben meegemaakt met een hele vroege miskraam.

1 december testte ik positief.
    4 a 5 december zou mijn NOD zijn.
    Helaas liepen de testen traag op en wist ik al genoeg en 7 december begon bloedverlies.

Echter liepen de testen toen nog op in plaats van af.

Het is een lang verhaal en ergens heb ik ook de hcg waardes wel staan, maar de eerste keer prikken na het bloedverlies was het hcg 205.
    Dit was al even na de miskraam dus op moment van nog lager.

Echter test ik nu nog steeds positief en we zijn dinsdag 8 weken verder.

Nu weet ik dat hcg even in het lichaam kan blijven, maar het hcg is op zijn hoogst geweest met 276 in december.

In tussen ook 3 keer hevige bloedingen gehad van een aantal dagen, waarna ik iedere keer wel hoopte dat nu eindelijk die testen eens wit werden.

Maar zoals ze nu nog zijn verwacht ik ook volgende week nog geen witte test. :(

Zijn er dames die zich hierin herkennen?

2. Asil

Asil VIP lid

Nov 14, 2018
    10,149
    9,753
    113
    Female
    Zou toch voor controle gaan om uit te sluiten dat je geen restweefsel hebt.

3. PerfectChaos

PerfectChaos Actief lid

Jan 14, 2022
    434
    314
    63
    Female
    Helpende +
    Ik teste vorig jaar na 6 weken nog positief en er was geen restweefsel. Hoelang het uiteindelijk heeft geduurd weet ik niet werd na 3,5 maand voor het eerst weer ongesteld.
    Maar ik zou voor de zekerheid wel even een echo vragen

4. Sophie2019

Sophie2019 Fanatiek lid

Jul 21, 2018
    2,013
    1,558
    113
    Female
    Ik was wat verder en had nog 20 weken zulke testen, bij mij was het restweefsel wat bij eerdere echo’s was gemist.

kun je nog een keer laten prikken? Wat rot dat het zo lang moet duren :(

5. ClaireUnderwood

ClaireUnderwood Actief lid

Oct 19, 2021
    412
    468
    63
    Female
    Potdomme WinMom, dikke vette knuffel.
    En morgen boos de HA bellen voor consult bij de gynaecoloog. Wat een fucking lang gezeik! Toch niet normaal, bijna twee maanden verder...

6. Wishfull123

Wishfull123 VIP lid

May 26, 2021
    5,077
    4,584
    113
    Female
    Wat een eindeloze nasleep voor je en nu je 8 weken verder bent heb je echt alle recht om doorverwezen te worden. Na mijn ma heeft het ook 2 maanden geduurd voor ik schoon was. Bij mij waren de testen negatief na een paar weken, maar bleek er toch nog restweefsel te zitten.
    Uiteindelijk een curretage gehad en daarna werd gezegd dat ik zeker ik 8 weken weer een menstruatie moest krijgen, anders moest ik contact opnemen.
    Het lijkt mij echt niet meer dan redelijk dat je heel gauw terecht moet kunnen voor een echo en bloedprikken.
    Ik zou ook gewoon aangeven dat je het psychisch niet meer trekt...

7. Amarens

Amarens VIP lid

Dec 24, 2009
    11,522
    3,770
    113
    Afspraak maken voor controle het duurt nu veel te lang. Misschien zit nog ergens restweefsel. Ik test ook nog steeds licht positief, ben daar heel verdrietig onder.

8. WinMom90

WinMom90 VIP lid

Jul 9, 2021
    5,514
    4,312
    113
    Female
    Nederland
    Ik heb nog contact gehad met de verloskundige.
    Ze hadden bij de laatste controle aangegeven dat ik contact op mocht nemen bij geen verandering en eventueel nogmaals onderzoek en anders doorverwijzing vanuit hun naar de gynaecoloog.

Echter kreeg ik nu als antwoord dat ik maar via de huisarts moest regelen voor een doorverwijzing.

Ik heb nu een bel afspraak gezien dat nu eerst moet maar dat gaat niet altijd zoals gepland..

Bijvoorbeeld een afspraak om 10 uur en ze bellen pas om 17 uur wanneer je het niet meer verwacht en dan mis je hem.
    Dus maar kijken van hoe en wat..

Gezien ik even geen spotting had, seks gehad eergisteren, ik wordt 's ochtends wakker en allemaal bloed..
    Ook op de wc nog en daarna niks meer.

Dat heb ik serieus nog nooit gehad door de seks..

9. Wishfull123

Wishfull123 VIP lid

May 26, 2021
    5,077
    4,584
    113
    Female
    Is die belafspraak deze week nog?
    Dat bloedverlies is vreemd, misschien door hele goed doorbloedde baarmoeder?

10. WinMom90

WinMom90 VIP lid

Jul 9, 2021
    5,514
    4,312
    113
    Female
    Nederland
    Jaa vrijdag..
    Ik heb geen idee wat betreft dat bloedverlies daarna. Heb het nog nooit eerder mee gemaakt.
    Dacht eigenlijk eerst dat het al een nieuwe menstruatie was, maar het is daarbij gebleven.
    Snap er in ieder geval niets meer van..

11. Wishfull123

Wishfull123 VIP lid

May 26, 2021
    5,077
    4,584
    113
    Female
    Ah vrijdag, nou dat is fijn.
    Ik snap dat je er niks meer van begrijpt, kan je ook geen verklaring geven.
    Hopelijk volgt er na de belafspraak eindelijk actie en weet je straks waar je aan toe bent

Share This Page