Hallo allemaal, Ik heb 31 december mijn 1e punctie gehad, 5 januari terugplaatsing. Nu is er iemand in mijn naaste omgeving zwanger geraakt en ik krijg het op mijn heupen. Ik heb dus getest... 13 dagen na ovitrelle (en dus waarschijnlijk 11 dagen dpo?) Het is geen knaller maar wel licht positief. Ik voel me een kneus dat ik nou niet heb gewacht tot mijn geadviseerde testdatum (16 dagen na punctie dus a.s. zondag de 16e) Ik ben nog veel te vroeg Ik had van alle hormonen spuiten enorm pijnlijke borsten maar dat is sinds gisteren een stuk minder. Ik gebruik nog utrogestan. Zou ik blij kunnen zijn als die morgen en overmorgen oploopt of moet ik maar niet meer testen?
Super spannend! In theorie zou het nog Ovitrelle kunnen zijn (ik had op 10 dpo een heel vaag schaduwlijntje wat op 12dpo ineens een stuk meer roze en donkerder was), dus morgen of overmorgen opnieuw testen geeft wel aan of je eigen HCG aanmaakt. Fingers crossed!
Ja ik had helemaal niet zo vroeg willen testen eigenlijk. Maar fijn om te lezen dat ik niet de enige ben. Thanks voor je reactie dan maar hopen dat t oploopt idd
Als je morgen/overmorgen opnieuw test, en het loopt op, is het zeker je eigen HCG. Ik ben ook wel benieuwd naar je test van vandaag! Ik hou van testen kijken.
Heb je een foto? en wat Kruimel zegt al deze morgen donkerder is dan zou het eigen HCG kunnen zijn. Op 13 DPO mag je wel een streepje verwachten.
Dit is 'm... lief dat je ernaar vraagt! ik hoop dan maar dat 'ie oploopt morgen... voel me echt stom dat ik te vroeg test. T ging best goed, lichte spanning wat wel opliep. Maar toen ik vanmorgen m'n schoonzusje hoorde dat ze een positieve test in handen heeft kon ik t niet laten. Ben juist bang omdat m'n borsten minder zeer gaan doen en ik vanalles voel in m'n onderbuik
Is dit dan dpo 13? Tellen ze vanaf ovitrelle spuiten of vanaf punctie? Ik heb geen idee heel eerlijk gezegd
Je bent nu 11 dpo zei je, en ik bedoelde overmorgen maar das dan 13 dpo Test is wel helemaal ingedroogd, stond het streepje er binnen afleestijd? En vroeg testen is heel normaal hoor, sowieso de drang ernaar wanneer je in een traject zit.
Ah ik snap m! Ja hij verscheen na 1 minuut en ik heb daar wel een foto van maar ik stond met me suffe hoofd boven het licht dus de foto was wat donker haha.
Prima foto, ben reuze benieuwd morgen. En je gevoelens zijn hartstikke normaal. Helemaal waarneer jij zoveel "moeite" moet doen en een ander op een piemel valt en zwanger is. Dit gevoel kennen wij, die in een traject zitten, allemaal en hoef jij je helemaal niet stom of schuldig over te voelen. Dit is toch ontzettend spannend! Heb je nog wat cryo's over en viel de punctie mee. Bijzondere dag zo op de 31ste. Heb je veel napijn gehad?
Ja dat is waar, het is fijn dat er dit soort pagina's e.d. bestaan zodat je wat lotgenoten hebt Ik heb nog 2 cryo's.. en ik moet je eerlijk zeggen dat ik van de punctie en daarna totaal geen last heb gehad ookal was t best pittig, 1 eierstok werkte niet mee. De ET was daarentegen een ware hel, maar dan alleen voor mijn blaas omdat die nogal disfunctioneert als die vol moet zijn. Maargoed ik mag niet klagen want punctie had ik dan weer niks haha. Ik zie staan dat jij een uitgebreide echo krijgt? Waar gaan ze naar opzoek als ik vragen mag? Wij werden gelijk in ICSI geknald omdat m'n partner slecht zaad heeft maar ik heb ik 2020 2x spontane zwangerschap gehad (mk 10+5 en vmk) Dus ik vraag me wel eens af of ik ook niet het een en ander mankeer maar daar kijken ze niet bepaald naar..
Oef, dit kan nog ovitrelle zijn. Ik zou morgen testen met dezelfde soort urine als deze test mee is gedaan.
Mijn vriend heeft ook minder en slecht zaad. Dit is meer op aandringen van mezelf, na deze cryo zit het erop voor ons dus ik wil gewoon alles uit de kast trekken. Fijn dat je weinig pijn hebt ervaren ruk van je ET. Ik heb nooit moeite of pijn gehad bij ET wel wisselende puncties. Ze gaan kijken of er afwijkingen zijn. Ik heb endometriose buiten de baarmoeder welke 5 jaar geleden weg is gehaald in combinatie met een HSG, ik ben die maand direct natuurlijk zwanger geraakt ook MK. Ik schijn een vleesboompje te hebben en die willen ze meer in beeld brengen om te kijken of die niet in de weg zit, als er maar iets afwijkend is dan word ik geopereerd maar heb er weinig verwachtingen bij. Als alles ok is krijg ik nog een keer een HSG, op eigen verzoek, want ja je hoopt nog op een natuurlijk wonder maar dan moeten die krengen wel doorgankelijk zijn. Ik hoop voor jullie dat de cryo's tot een 2de zwangeschap leiden (mits gewenst) en dat dit alles niet meer nodig is ♥
Ik hoop het beste voor je! Wat een mooi mens moet je zijn als je zo positief bent tegen iedereen terwijl het jezelf niet mee zit tot nu toe. Ik hoop voor je dat je laatste cryo blijft zitten en je anders nog eens op de natuurlijke manier geluk hebt