Dat zei m'n man ook dat ie donkerder leek, hij zegt je moet wat positiever zijn Ja laat ik het maar doen haha.. ik blijf nu denk ik maar elke ochtend testen t/m zondag..
Vind hem ook duidelijker dan gisteren en hij is wat gevulder. Ben benieuwd naar je test morgen. Hopelijk is die weer wat duidelijker dan denk ik dat het geen streepje meer is van de ovitrille
Bij de 1e heb ik mijn 2e urine gebruikt Maar vanmorgen m'n 1e urine, ik dacht dat dat ook het beste was maar ik kan dus beter met de 2e testen?
Jazeker, in je eerste urine zitten veel afvalstoffen. Sommigen testen in de middag beter (zoals ik) omdat ik voor het slapen best veel drink en meermaals moet plassen s'nachts is mijn urine niet zo geconcentreerd in de ochtend. Als je s'middags test kan het zijn dat je minder hebt gedronken maar wel meer keer heb geplast en je urine dus geler is. Dan is deze meer geconcentreerd. Tips als niet meer drinken en plas ophouden werkt natuurlijk niet, als je net een halve liter water op hebt en dat 2 uur op houd is het evengoed licht en word alleen maar lichter des te langer je het ophoud want al dat water wilt er weer uit. Dus kun je beter om 11 uur drinken dan stoppen, in de tussentijd gewoon plassen, rond een uur of 1 je urine opvangen en die zal dan donkerder zijn. Snap je een beetje wat ik bedoel?
Hij is wel donkerder, maar helaas is het zo niet te beoordelen omdat ze ingedroogd zijn en hij daarom vertekend donkerder kan zijn. Ik duim nog even mee.
Thanks.. onderste is van nu net 4 min geleden. M'n man wilde persé de clearblue er ook in stoppen, die was binnen 5 seconden zo donker
Zou het echt? Ik zit nog steeds 3 dagen voor testdatum.. durf nog niet te geloven haha. Jij hebt een hoop kinderen trouwens zag ik! Allemaal via iui ivf behandelingen??
Ja het is echt waar!! En idd heb ik officieel 5 kinderen. De eerste door iui, daarna 3 kinderen via ivf en de laatste is spontaan gekomen in een rustmaand na een mislukte ivf.