hoe vaak per dag de baby voelen +/- 20 wk

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door sjmmie, 17 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjmmie

sjmmie Actief lid

27 okt 2009
    487
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik vroeg mij af hoe vaak voelen jullie de baby ongeveer op een dag bij 20 week? ik voel het vaak smorgens en savonds maar dan overdag haast niet.. ws placenta aan de voorkant, heb het wel heel vroeg in de zwangerschap al gevoeld, maar nu minder omdat de placenta dikker is..

2. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    Hier ook de placenta aan de voorkant.
    Doordat je overdag bezig bent is het mogelijk dat je, je baby lekker in slaap wiegt. Ik voel de baby vooral s'avonds in bed. Niks om je zorgen over te maken hoor :)

3. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ik voel de baby nog maar heel weinig, geen idee waar mijn placenta ligt trouwens. Denk alleen s'avonds wat vaag gekriebel.

Mijn dochter voelde ik trouwens al met 18 weken heel duidelijk, vreemd eigenlijk.

4. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    je hoeft je nog echt geen zorgen te maken hoor ..En idd datje overdag niet zoveel voelt komt omdat je bezig bent en beep nog heel veel slaapt en je er zelf onbewust niet zoveel op let .....Volgens mij moet je beep vanaf de 28 weken , elke dag een bepaald aantal keren voelen ..

5. sjmmie

sjmmie Actief lid

27 okt 2009
    487
    0
    0
    NULL
    NULL
    bedankt, ik maakte me er inderdaad een beetje zorgen om, vooral omdat ik het al heel vroeg voelde en nu af en toe smorgens en savonds..

mijn zoon was heel druk in de buik, alleen weet niet meer precies vanaf wanneer, maar in mijn beleving sliep ie nooit ;)

6. Trees

Trees Niet meer actief

#6 Trees, 17 feb 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 17 feb 2010
    Ik voel het ook nog niet heel regelmatig. Meestal 's avonds als ik op de bank lig, maar overdag als ik bezig ben bijna niet. Ondanks dat mijn placenta beneden en aan de achterzijde ligt. Als ik trouwens met de doptone luister hoor ik de baby heel veel bewegen en meestal voel ik dan zelf niks. Idem met de echo's. Daarop zien we een superbeweeglijk kindje, terwijl ik op dat moment niks voel. Volstrekt normaal rond dit termijn!

7. Emmamick

Emmamick Bekend lid

24 okt 2009
    814
    0
    16
    Ik voel de kleine de hele dag door. Eigenlijk wel iedere keer wanneer ik langer dan een kwartiertje zit/lig. Heb een kantoorbaan dus zit veel overdag, en voel dus veel! Mijn placenta ligt aan de achterkant.

Vreemd genoeg voel ik de kleine heel weinig wanneer ik ga slapen/wakker wordt, terwijl ik meestal hoor dat anderen de baby dan juist het meeste voelen.

8. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

je hoeft hem of haar ook nog niet elke dag te voelen pas bij 28 weken moet je hem zowiezo 10 keer op een dag voelen dacht ik

9. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    hallo,
    ik voel de kleine vooral goed als ik zelf even rustig ben.
    als ik het goed begreep had ik de placenta aan de achterkant/rugkant liggen....
    begin de kleine nu ook wat meer door de dag heen te voelen,soms heftiger dan anders.
    als ik aan het werk ben merk ik er weinig van hoor,dus heel normaal...

veel succes met je zwangerschap,groetjes petra

10. susy26

susy26 Niet meer actief

ik voel de kleine ook niet elke dag hoor. En als ie beweegt,dan meestal s'avonds als ik aan t rusten ben. Bij mij ligt de placenta ook aan de voorkant,mijn vk zei,dat komt vanzelf ! Dan worden de bewegingen krachtiger ! zal niet lang duren. Vind het al heel wat dat ik hem goevoeld heb,sinds vorige week haha...ik dahct zal wel even duren ondanks me placenta..haha ..zooo mooi en fijn gevoel ,heerlijk!

11. jaimy22

jaimy22 Actief lid

28 jun 2007
    210
    5
    18
    hoi hoi

hier ook placenta aan de voorkant
    en voel me kleintje ook niet super veel
    meestal sávonds in bed en als ik wakker word
    moet vaak ook nog wel echt me hand erop leggen om contackt te maken
    de verloskundige zei dat dit kan
    maar begrijp best dat je er onzeker over bent ik heb dit soms ook
    lees overal van die verhalen dat kindje drukte makertje is tot blauwe plekken aan toe

me man heeft het ook pas 4 a 5 keer gevoeld...

12. willet

willet Fanatiek lid

2 nov 2009
    1.149
    0
    0
    hier nu 19 weken, ik voelde een weekje of 2 geleden de eerste plopjes, meestal als ik 's avonds rustig op de bank zit. Sinds een weekje ofzo wat minder, ik maak me geen zorgen hoor, maar ik lees ergens dat de placenta dikker wordt, dat zou een verklaring kunnen zijn. ik vond het net zo leuk dat geplop daarbinnen hihi..
    ik heb nog niks van buiten kunnen voelen, ik heb ook de placenta voor zitten.

13. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Ik voel de beeb heel veel, maar had vorige week wel een paar dagen dat ik het amper voelde. Vandaag lijkt het wel de hele dag door... Verschilt heel erg.
    Placenta ligt bij mij wel aan de achterkant en mijn bm zit al een stuk boven mn navel (smal).

14. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    Ik voel ons meisje met name als ik zelf rustig zit. Dus tijdens pauzes, na het eten, 's avonds op de bank. En soms ook als ik op bed lig, maar dan slaap ik snel ;)

Mijn Placenta zit aan de voorkant, maar ik voelde ons meisje al vroeg.

Liefs

Deel Deze Pagina