vroeg voorstellen!

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door pixie, 30 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    Ik ben 27 jaar en heb een sterke kinderwens. Mijn vriend en ik zijn sinds feb 2002 samen en wonen samen sinds oktober 2006.

Terwijl mijn vriend in het begin niet klaar voor kinderen was ben ik al heel lang klaar voor en heb toen tegen hem gezegd dat hij mij een seintje moest geven als het voor hem zo ver is. Vorige zomer was het zo ver, maar heb tot nu toe alleen maar uitgesteld en uitgesteld omdat ik ten eerste net een nieuwe baan was begonnen, dacht financieel niet goed te staan (wat misschien ook best zou kunnen zijn, maar goed.. daar ben ik overheen,), dat ik lichamelijk niet in orde was, enz enz .. ALTIJD WAT DUS!)

Ik ben net een nieuwe baan begonnen en zou pas in mei 2009 een vaste contract kunnen krijgen. Ja, dus wat gebeurt er met mij weer..weer denken over uitstel. Ik ben dat uitstel van mij ZAT!

dus.knopje omzetten.. zeur niet zo.... gewoon doen, kan de toekomst toch niet voorspellen TOCH?!?!

goed, verder.. ik ga stoppen met de pil als deze strip klaar is. Ik hou mijn cyclus nooit in de gaten eigenlijk omdat het altijd netjes op tijd is enz. Voordat ik op de pil ging was ik erg onregelmatig, dat was ook de reden waarom ik ben begonnen met de pil (ook krampen) Ik hoop niet dat het weer zo een rommeltje wordt want ik wil het wel goed kunnen inschatten allemaal.

Ik neem aan het gaat een paar maanden duren voordat ik POSITIEVE bericht zou kunnen geven, maar ben er ZO mee bezig in mijn hoofd en HART dat ik het nu definitef wil maken dat ik (wij) ervoor ga.

Goed, ik hou het voorlopig hierbij. :D

2. mamv1

mamv1 Niet meer actief

En hopelijk raak je snel zwanger ;)

3. wolly

wolly Niet meer actief

Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst.

Veel succes met zwanger worden, hopelijk is het snel raak.

Liefs wolly :)

4. Nadine29

Nadine29 Bekend lid

29 apr 2008
    762
    0
    0
    Adm. MW/ Friture Hulp
    Bocholtz
    Welkom.

Nou het was niet verkeerd om te denken dat je eerst alles op een rijtje wilt hebben. en met dat ontpillen nou ik was binnen een maand zwanger nadat ik gestopt was dus ligt er net aan ;)

5. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.913
    5.233
    113
    Home
    hoi pixie,

ik hoop voor je dat het snel zal gaan lukken
    ik ben wel al een tijd van de pil af maar dit is de eerste keer dat ik overtijd ben dus wel spannend!

6. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Welkom :D
    Ik hoop dat je snel een positieve test in handen hebt!

7. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    dank jullie allemaal. hoop voor jullie die aan het wachten zijn tot het raak is dat dat ook snel gebeurt.

even een vraagje, wat is MK?

8. wolly

wolly Niet meer actief

MK betekend miskraam

9. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    dank je wolly.

10. Lonnekaki

Lonnekaki Actief lid

14 mei 2008
    117
    0
    0
    Welkom en heel veel succes en plezier met zwanger worden!

Ik snap al je vragen en angsten heel goed...en vooral het uitstellen. Mijn moeder zei op een dag: kindje Jezus is toch ook maar in een stal geboren. Moest er zo om lachen maar het heeft me wel aan het denken gezet. Iedereen op de wereld (arm of rijk) gaan voor kids....dus moet niet zo moeilijk doen....en van uitstel komt afstel!

Groetjes Lonneke

11. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    nou die is echt een goede over kinje jezus. zal ik onthouden @ lonnekaki

het is en blijft spannend, maar ik ben er zo mee bezig dat de ongeduld om te gaan beginnen is aan het overlopen. Ik moet nog met de pil stoppen en eerst een maandje foluimzuur slikken, dus het is nogsteeds wachten!
    ERG he.. kan niet snel genoeg beginnen, maar moet toch even kalmeren want ik voel aan me dat het stress gaat opleveren .. dat ongeduld geeft stress....en mijn lichaam reageerd slecht op stress.. heb last van PDS en heb fibromyalgie.. dus moet me echt gaan beheersen en proberen afleiden voorlopig..!hahaha.. komt wel goed :)

12. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    welkom! Veel succes, wij stoppen maandag met de pil dus het is inderdaad spannend!

Wat is precies PDS en fibromyalgie?

13. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    hier kun je meer over fibromyalgie lezen.
    een ingewikkelde chronische pain syndroom, anders bekend als de weke delen reuma.
    http://nl.wikipedia.org/wiki/Fibromyalgie
    PDS = prikkelbare darm syndroom

14. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    welkom

15. Lonnekaki

Lonnekaki Actief lid

14 mei 2008
    117
    0
    0
    Het gaat je zeker lukken om jezelf rustig te houden en dan zul je zien hoe snel je zwanger bent! Succes!

Groetjes Lonneke

Deel Deze Pagina