Vroeg wakker en moe...

Discussion in 'Baby en dreumes' started by MamavanTroy, Apr 25, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. RoIn

RoIn VIP lid

Feb 3, 2014
    5,918
    595
    113
    Female
    Ik wist niet dat dat bestond :D

Wakker is wakker en dan moet ze er NU uit. Altijd zo geweest.

2. Liekje81

Liekje81 VIP lid

Sep 6, 2013
    20,174
    23,255
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Hier ook hoor. :D

3. Veera

Veera Niet meer actief

Hier elke ochtend rond 7 uur wakker en dan krijgt ze een fles. Daarmee valt ze weer in slaap tot 9:30 ofzo

4. Olifantje1991

Olifantje1991 VIP lid

Jan 9, 2013
    9,521
    3,739
    113
    Wist ik ook niet, tot hij ging doorslapen. Sindsdien wordt hij altijd vrolijk kletsend wakker.
    Het kan ook rustig gebeuren dat hij al een poosje wakker ligt en ik nog lig te slapen.
    Bij papa moet hij echt flink aan het kletsen en roepen zijn wil hij wakker worden. :p

5. Liekje81

Liekje81 VIP lid

Sep 6, 2013
    20,174
    23,255
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Dafne slaapt ook gewoon door hoor, haha. En ze begint vaak ook wel met even kletsen, maar na 10 minuten wordt dat echt huilen. Dan ga ik haar toch niet nog 1,5 uur in bed laten, zoals iemand deed?

6. Olifantje1991

Olifantje1991 VIP lid

Jan 9, 2013
    9,521
    3,739
    113
    Haha nee bij huilen zou ik het ook niet doen. Maar even als voorbeeld. Hier hoorde ik zoontje vanmorgen rond 7.30, rond 8.00 ben ik er zelf uit gegaan en gaan douchen. Tegen 8.30 heb ik zoontje uit bed gehaald.
    Hij ligt dan heerlijk te kletsen en met z'n knuffels te spelen.
    Laten huilen zou ik ook niet doen nee, niet als ze gewoon tot een prima tijd hebben geslapen.

7. Sneeuwvlokjes

Sneeuwvlokjes Fanatiek lid

Mar 12, 2014
    2,131
    1,210
    113
    Hier precies zo hoor. Hij wordt ook altijd huilend wakker. Ook na zijn middagslaapje. Ik snap ook niet waarom.
    Zodra we beneden zijn is hij hartstikke vrolijk en écht uitgeslapen.

Maar lekker even kletsen in bed....nee das hier nog nooit gebeurd.

8. RoIn

RoIn VIP lid

Feb 3, 2014
    5,918
    595
    113
    Female
    Dat is hier niet. Ze roept ons. Maar dat gaat al snel over in hysterisch gedoe als ik echt niet kom.

9. Sneeuwvlokjes

Sneeuwvlokjes Fanatiek lid

Mar 12, 2014
    2,131
    1,210
    113
    Ik wacht op de dag dat ik mamaaaaaa hoor, ipv een sirene :D

10. MamavanTroy

Oct 15, 2015
    96
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha. Hele discussies zo te zien. Later dan 7 u hoeft voor mij ook niet echt omdat we werken maar 0600 is voor hem echt te vroeg.. een fles geven.. tja.. hij wordt niet wakker van de honger.. het enige wat ik kan bedenken is dat 12 u net te lang is.. vroeger maakte ik hem rond 20 u nog wkkr voor een klein flesje maar nu is dat een dreamfeed indien nodig...maar ja.. om nu weer wakker te gaan maken... moeilijk.....

11. Shakes

Shakes VIP lid

Apr 2, 2013
    14,132
    5,874
    113
    Female
    Vlaanderen
    Wakker maken moet je sowieso niet doen, want dan verstoor je de slaapcyclus. Ik vrees dat je het gewoon even moet aanvaarden. Vast weer een fase, voor hij hopelijk weer langer gaat slapen. Ik zeg 'hopelijk', want hier eentje die nooit langer slaapt en het ook echt wel zou kunnen gebruiken.

12. RoIn

RoIn VIP lid

Feb 3, 2014
    5,918
    595
    113
    Female
    Wakker maken zou ik ook niet doen. Toch proberen iets later naar bed te doen? Elke dag 5 min later totdat ie een half uurtje later op bed ligt? Of lijkt dat je ook niks?

Hier hadden we die ellende ook hoor! Gelukkig werd het zomertijd! :D

Sneeuwvlokjes, ja hier was het ook ineens.
    Of ze begint over Heidi en mauwmauw. Haar favo tekenfilmpje en blijkbaar heeft de naam van het poesje in 1 aflevering indruk gemaakt. Want elk poesje is nu mauwmauw en ze heeft het er bij het wakker worden al over :D

13. MamavanTroy

Oct 15, 2015
    96
    0
    0
    NULL
    NULL
    Later naar bed ook al geprobeerd.. als resultaat een kleine die over de zeik is en geen minuut later wakker. Haha.. we doen maar weer even terug naar een 3e slaapje vrees ik... had hij al lang vanaf moeten zijn en was hij ook... maar goed..nu maar weer even op terugpakken.. of wakker laten blijven tot bedtijd? Wat denken jullie?

14. Liekje81

Liekje81 VIP lid

Sep 6, 2013
    20,174
    23,255
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Hoezo vanaf moeten zijn? Dafne is daar pas 1,5 maand vanaf ofzo. Dus pas met een jaar. En heel soms leg ik haar toch een derde keer in bed. Dan slaapt ze meestal niet, maar rust ze toch uit zonder prikkels. Elk kind is daar toch anders in?
    Hier helpt wakker houden 's avonds ook niet. Ze is gewoon net zo vroeg wakker. Met periodes om 6 uur, nu een periode met rond half 7. Je doet er niks aan ben ik bang. Ik heb het allang geaccepteerd, hoewel niet altijd leuk natuurlijk ;)

15. MamavanTroy

Oct 15, 2015
    96
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hij moet niks maar heeft een tijd lang zonder gedaan. Met een 3e slaapje slaapt hij zeer onrustig in de avond. Dus ja. Uiteindelijk schiet ik er niks mee op.. hij ook niet ... t blijft zoeken hoor. ..

16. Liekje81

Liekje81 VIP lid

Sep 6, 2013
    20,174
    23,255
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    O, zo bedoel je. Ik dacht al, wie zegt dat dat moet. Zij had het zolang nog nodig. Dan kunnen anderen wel zeggen, ja dat moet er echt af hoor, de mijne... Ik heb niks aan anderen. Hun kinderen zijn niet de standaard ofzo. Vandaar dat het wat bot overkwam misschien, sorry :)

Ik denk dat het even doorzetten is, hoe vervelend ook. Maar mijn ervaring is dat het op den duur wel weer goed komt. Dan kan ie beter zonder dat slaapje en trekt ie het langer tot aan dat ie 's avonds naar bed moet.

Share This Page