wagenziek zonder speen?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door dreames, 5 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.813
    4.057
    113
    Hey meiden,

Demi heeft bijna altijd haar speen als ze in de auto zit. Dan vraagt ze er ook echt om. Nu heeft ze deze week twee keer zonder speen in de auto gezeten en beide keren heeft ze gespuugd. Als ze daarna haar speen krijgt spuugt ze niet meer. Nou vroeg ik me af of het kan zijn dat ze wagenziek is en dat die speen daar tegen helpt waardoor ze niet spuugt als ze haar speentje heeft.

Weet iemand dit toevallig of heeft iemand er ervaring mee?

groetjes,

Dreames

2. truus1980

truus1980 VIP lid

26 sep 2007
    6.259
    2
    36
    Bij Emmen
    Goh ja zou kunnen natuurlijk. Wel appart. Heb er eigenlijk nog nooit van gehoord.

Dan neem ik in vervolg ook een speen in de auto...word namelijk ook nogal snel ziek in de auto.

3. yenolah

yenolah Fanatiek lid

12 dec 2008
    4.038
    83
    48
    Vrouw
    fysiotherapeut
    Caldas da Rainha
    Het ljikt mij dat het zuigen de oren openhoudt (op iets zuigen/kauwen wordt ook aangeraden bij het dalen van een vliegtuig). Het evenwichtsorgaan zit in de oren en wagenziekte komt daarvanuit.

4. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.813
    4.057
    113
    Het zou best kunnen dus? Ben benieuwd hoe het gaat met vliegen dan. Vorig jaar had ze nergens last van maar toen spuugde ze ook nooit in de auto.

5. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    zou idd best kunnen, heeft idd met het evenwichtsorgaan te maken. Mss heeft je kleine een gevoel e-orgaan, dus lekker die speen zou ik zeggen.

Deel Deze Pagina