hallo onze zoon is te klein voor de maxi cosi voeten steken buiten de maxi cosi en de hoofd op de rand nou willen we hem in de autostoel zetten maar riempjes kunnen niet straker want in de slaap stand mag hij in de autotoel van het cb wie heeft hier een tip voor groetjes gea
Ik lees het zo dat haar zoontje te groot is voor de maxicosi en te klein voor de opvolgstoel omdat de riempjes niet strak genoeg kunnen.
hallo klopt wat vera zegt de autostoel van maxi cosi 9 maand tot 18 kilo en daar zitten de riempjes dus en beetje van los hoe moeten we dat nu aanpakken groetjes gea
Heb je er een verkleinkussentje in? Of bedoel je dat je niet goed weet hoe je de gordeltjes moet verstellen? Als ik bij onze autostoel de gordels op z'n kleinste zet kan m'n hand er amper in.
hallo de gordel staat op de kleinste stand en strakste stand strakker kan je ze niet aan trekken maar als ik nou een kussen onder zijn bips doe dat de gordel strakker zit of mag dat niet ivm veiligheid groet gea
Ik denk dat je riempjes ergens achter blokkeren wat inderdaad als je ze helemaal aan trekt dan kan je er net aan je hand tussen wurmen. Wij hebben de Priori en daar willen de riempjes ook wel eens "blokkeren" waardoor ik ze niet strak aan kan trekken, maar als ik dan even aan de achterkant trek (waar de riempjes samen komen zeg maar) dan lukt het wel. Ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel..