Hallo allemaal, Mijn dochtertje heeft afgelopen maandagochtend de MG prik gehad. De eerste dagen zag ik er niks aan maar sinds woendag zit er een hele harde bult op de plek waar ze geprikt is. Ze heeft er verder geen last van gehad, is niet ziek geweest. Ook van de bult heeft ze geen last, als ik eraan zit doet het geen pijn. Maar toch is het heel hard, dik en een beetje blauw. Hebben jullie kindjes dit ook of moet ik het even na laten kijken? Groetjes, Debbie
Paar keer per dag goed smeren met arnica-zalf (Weleda, VSM). Mijn zoontje had na de gewone kindervaccinaties van die harde plekken op zijn beentjes. Meteen goed wrijven na de prik helpt ook, maar da's voor een volgende keer!
ik heb dinsdagochtend zelfs de mg prik gehad, en heb precies zo`n bult op mijn arm. echt zeer doet het niet, maar is hard en beetje rood. grootte van een halve mandarijn. mijn man heeft nergens last van. ik vraag me ook af of dit normaal is, dus ik lees even met je mee!
mijn zoontje heeft de prik woensdag gehad en dat ik hem donderdag uit bed haalde had hij ook een bult op zijn arm maar dan niet blauw. Hij was donderdag de hele dag op het kinderdag verblijf en dat ik hem s,avonds ophaalde was het weer weg.
een zus van mijn vriendin is ook ingeent (werkt in de zorg) en die had het ook. Dean die geprikt had zei dat die bult komt omdat ze haar arm niet ontspannen heeft en dan komt er zo'n bult. Was niks aan de hand verder. mocht je twijfelen zou ik even de ha bellen, maar bij haar was er dus verder niks.