ons zoontje van 11 maand is altijd zo vroeg wakker hij gaat rond 19/ 19:30 op bed en is dan tussen 5:30 en 6:30 wakker heel soms slaapt hij tot 7/ 7:30 maar day is echt een uitzondering hij doet het verder goed is heel vrolijk eet en drinkt genoeg doet twee slaapjes overdag (krijg ik ook niet naar 1 omdat hij zo vroeg wakker is) heb jullie misschien tips hiervoor zodat hij wat langer slaapt in de ochtend het is zo ook wel te doen maar de dagen zijn zo lang
Hier ook een lief klein ventje die om 06:00/06:15 wakker is, krijgt dan papfles en slaapt dan weer van 07:00-08:30 uur, volgens mij heeft onze zoon dan honger, maar hoe laat hij zijn laatste fles ook krijgt hij komt altijd om deze tijd... Gewenning? ik weet het niet hebben ook alles al geprobeerd...........heel soms lukt het met speentje nog ff een kwartiertje langer te rekken, maar dan is hij in de war
Hier ook! Maar bij ons zoontje is dit vaak tijdens een sprongetje! Hij is bijna 11 maanden en rond deze tijd zit je er middenin! Ons mannetje kletst wat, dus ik laat hem altijd liggen tot 7.00u/7.30u. Soms valt hij nog in slaap.. Gaat weer over!
Hier ook een mannetje wat dan wakker is. Geen tips heb ik. Tja ik kan alleen maar hopen dat hij wat langer gaat slapen.
nee geen tips, wij hebben ook al vanalles geprobeerd maarreuh half zes is ze gewoon wakker, heel lang half vijf geweest, we laten haar wel gewoon spelen op haar kamer dan half zeven ongeveer..
Ons zoontje is ook altijd rond 6 uur wakker, gaaaappp... En niks werkt, bedtijd veranderen niet, flesje melk niet. Sorry geen tips dus
eerst liet ik hem nog wel op zijn eigen bed maar hij word tegenwoordig huilend wakker dus komt hij bij mij maar nog even slapen ho maat mss moet ik hem maar eens laten liggen mss valt hij dan weer in slaap ik merk namelijk dat het mij begint op te breken ik ben ontzettend moe de hele dag door
Wat doe je als hij bijv snachts een keer wakker wordt? Hier loop ik er dan heen zonder wat te zeggen, geef een speentje en dek hem lekker tpe. Kusje op zijn bol en hij gaat weer slapen. Zo doe ik ook als hij voor 7uwakker is, ik doe dus alsof het nog nacht is. Als hij later wakker is, meestal tussen 7.30 en 8.30 dan doe ik heel lief en blij goedemorgen zeggen. Als hij dus een x vroeg wakker is weet hij dat hij door moet slapen, dat het nog geen tijd is. Toen hij jonger was deed ik een fles bij mij op bed, gewoon klein lampje aan en verder donker houden en daarna weer slapen.
Volgens mij is 6.00 - 6.30 uur een prima tijd voor jonge kinderen(!) om wakker te worden. Tja... dat wij het niet zo fijn vinden is een ander verhaal
Hier ook altijd tussen 5.30 en 6.30 en de laatste tijd meer richting de 5.30 helaas. Niks aan te doen! Zorgen dat je zelf op tijd in bed ligt... Hier zitten we om 6.30u beneden met de fles en een boterham en tegen 8.00 gaat ze er weer in voor een kort slaapje tegenwoordig van 30 tot 60 minuten. Soms kan ik haar om 5.30 het speentje nog geven als ze die zelf niet kan vinden en is het nog een uur stil maar vaak zit ze te spelen met haar favoriete knuffel.
MIjn zoontje is ook rond die tijd wakker. Meestal klokslag 6uur. Ik vind het wel fijn. Ik ben een ochtend mens, ga liever savonds wat vroeger naar bed. Hij krijgt om 22 uur zijn laatste fles. Die zou ik graag eerder willen hebben!
Zo denk ik er ook over heel normale tijd voor kindjes hoor! Misschien toch wel snel naar 1 slaapje gaan...hier zijn we dat gaan doen net voor zijn eerste verjaardag maar toch word hij nog elke ochtend tussen 6 en half 7 wakker ik vind het prima en ik pas mijn bedtijd erop aan tussen 10 en 11 lig ik op 1 oor
Meestal lig ik zelf ook lekker vroeg, maar had de laatste tijd late diensten en ben dan pas 12 uur thuis. Meteen slapen lukt dan ook niet dus het is al gauw half 1/ 1 uur voordat ik lig en als je dan ochtends zo vroeg wakker word .................... Verder vind ik het ook niet zo erg. Je went er wel aan
Leven als mama gaat niet over rozen vroeg je nest uit Denk dat je het maar even zo moet nemen denk dat de tijd echt heel normaal is hoor