Vandaag zag ik bij mijn dochter dat ze onder de rode vlekjes zit. Ze heeft de afgelopen dagen koorts gehad, en diarree. Sinds gisteravond is ze weer helemaal beter, maar nu dus die vlekjes. Komende donderdag moet ze worden geënt. De vorige afspraak was ik vergeten ->) dus dit is de uitgestelde afspraak. Maar nu vraag ik me af of dat zo kort na het "ziek zijn" (ze was verder gewoon zichzelf, leek nergens last van te hebben, alleen voelde ze warm aan) wel verstandig is. Wat denken jullie? Moet ik het verzetten, of kan de enting gewoon doorgaan?
Dan zou ik donderdag gewoon heen gaan. Even overleggen daar en aangeven dat ze ziek is geweest. Maar aangezien ze tot nu toe niet reageert op entingen en ze weer beter is, denk ik dat het enten wel door kan gaan.
Caitlyn reageerde hier op de eerste enting ook nauwelijks, maar de tweede heel kort op een buikgriep aan dus wel nogal stevig (zijn met 6 maanden begonnen). Ik zou 'm even een weekje verzetten dus.
Ik ga er in ieder geval maar naartoe, ik overleg het wel. Kun je bij het cb ook tijdens het inloopspreekuur komen voor een prik? Want als je hier afspraken gaat verzetten kunnen ze pas op zijn vroegst steeds 4 weken later. Schijnt dat wij een baby hebben gekregen in een locale babyboom Zou het ook wel erg jammer vinden als ze echt ziek is op haar eerste verjaardag trouwens. Naast dat ik het eng vind haar te injecteren als haar weerstand minder is. Maar is dat nu nog zo?
Ik zou nooit enten wanneer ze niet helemaal lekker zijn. Ze is dan nu wel weer beter maar het lichaam moet weer op krachten komen. Voor een inenting moeten ze gewoon fit zijn vind ik. Ik zou morgen bellen en verzetten. Zijn ze nooit blij mee maar je doet er niks aan. Andere keer beter.
ik zou hem ook even verzetten, vind het zelf een fijner idee als mijn kindjes helemaal fit zijn tijdens een inenting
ik zou hem ook verzetten met een weekje. Bij mijn zoontje ook paar x gedaan toen hij de week voor de enting ziek was met koortsen/oorontsteking en antibiotica (hier wilden ze zelfs 1x niet enten ivm de antibiotica die net een dag ervoor gestopt was. Hier kon ik wel gewoon op inloopspreekuur langskomen om even "snel" de enting te laten geven.
Even uitstellen, haar afweer is nu al genoeg bezig al merk je dat misschien niet aan haar gedrag. Hier kon ik de vaccinatie ook tijdens het inloopspreekuur laten zetten.
Ik zou ook wachten. Onze dochter is net twee weken van d'r zesde ziekte af maar merk dat ze nog steeds niet helemaal dit is. Ze slaapt nog steeds langer overdag en ze slaapt ineens door (Hahaha hoop alleen dat ze dat erin houdt na 10maanden niet doorslapen)
Ik heb Britt laatst laten enten. Op dat moment was ze verzekerd. De volgende dag had ik een projectiel spugend kindje die geen fles binnen hielt. Vreselijk! Dus ik zou zeker laten verschuiven!