Bij mn oudste herken ik dat ook wel. Ze zijn dit weekend logeren en ze lagen er pas om half 9 in allebei na een drukke dag. Zoon was om 7 uur wakker ( maar die krijgen we wrs strontvvelend van moeheid terug). Die slaapt dus niet langer met als verschil dat hij wel vermoeider is, want minder slaap. Dochter was om half 8 wakker daar! Maar had de dag ervoor nauwelijks geslapen en laat naar bed. Ik ga er eens op letten of dat het is...
Helaas herkenbaar ... Voor 6 uur neem ik hem in mijn bed, in de hoop dat hij misschien nog gaat slapen. Een enkele keer gebeurd dat. Maar meestal is hij gewoon klaarwakker en gaan we naar beneden. Dan blijft de oudste nog even slapen. Soms wordt T wél wakker en dan zit ik met 2 chaggokids beneden. Mijn zoontje wordt standaard te vroeg wakker. Het liefste gaat hij rond 11 uur weer slapen, maar dat kan niet. Hij kan pas na 13.00 slapen ivm school van zijn broer.
Hier wordt er nooit meer geslapen nadat ik haar in bed heb genomen... ik probeer het steeds weer tegen beter weten in... Dus eigenlijk wil ik er gewoon niet meer aan. Moet zeggen dat het de laatste dagen weer beter gaat. Afgelopen weekend was ze uit logeren en heeft ze weinig geslapen overdag, dus niet helemaal betrouwbaar. Gisteren was ze erg bekaf, maar kon ze pas om half 2 slapen ivm halen/ brengen van grote broer. Toen maar 1,5 uur geslapen ivm halen/brengen van school. Maar ze sliep toen wel uit tot 7:15 uur vanmorgen! Misschien sliep ze toch iets te lang smiddags? Al ben ik er eigenlijk op tegen om haar te wekken, blijkbaar heeft ze het nodig op de dag, maar als ze dan vervolgens om 6 :15 uur al wakker is... tsja... dan kies ik toch eieren voor mn geld!