Vroeg wakker :-(

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Meis28, May 25, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lena1982

Lena1982 Niet meer actief

Hoe ging het vandaag met hem?

2. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

Aug 30, 2013
    4,026
    184
    63
    Spanje
    Het gaat weer een stuk beter gelukkig. Alleen weer enorme moeite met in slaap vallen, erg vermoeiend.. Vanavond wat later naar bed gedaan (rond 20:30) maar sliep pas om 21:30!! Ben benieuwd of hij dan morgen ook wat later wakker is (fingers crossed)

3. RoIn

RoIn VIP lid

Feb 3, 2014
    5,918
    595
    113
    Female
    Hier ook zeer onrustig bij het in slaap vallen maar nu ook. Gisteren ook al.

Faaaase!

4. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

Aug 30, 2013
    4,026
    184
    63
    Spanje
    Grrrrr !!
    Nou hier vanmorgen om 5:15 wakker! Dat is wel extreem vroeg!! En dat terwijl hij gisteren pas om 21:30 sliep!

5. Sama1

Sama1 Fanatiek lid

Jan 18, 2015
    1,050
    73
    48
    Wij hadden dit ook en werd steeds vroeger. We hebben een verduistering rolgordijn en daar nog eens een gordijn voor. Dacht dat moet genoeg zijn. Maar omdat het steeds vroeger werd hebben wij het bed verplaatst en een dikke handdoek op de vensterbank gelegd en nu is het weer half 7 en zelfs al twee keer 7 uur. Hopelijk blijft het zo en heeft het echt gelegen aan het kleine beetje licht.

6. RoIn

RoIn VIP lid

Feb 3, 2014
    5,918
    595
    113
    Female
    Dat hebben wij ook idd.
    Maar ik deel dat ze de vogels ook hoort.
    Het is niet anders. Bijna de langste dag. Dan wordt het langzaam aan weer steeds later licht, daar hou ik me maar aan vast.

7. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

Aug 30, 2013
    4,026
    184
    63
    Spanje
    Ja wie weet!! Alleen dan denk ik weer: vanmorgen om 5:15 was het echt nog donker! Waarom word je dan zo vroeg wakker?! Haha.. Wij hebben rolluiken dus het is ook vrij donker in zijn kamertje. Wat dan wel weer een voordeel vandaag was, dat hij om half 10 alweer sliep (tot half 1), en om half 8 meteen in slaap viel toen ik m met klein flesje naar bed bracht. Heerlijk zonder strijd

8. RoIn

RoIn VIP lid

Feb 3, 2014
    5,918
    595
    113
    Female
    Hier wel om die tijd.
    Van de week was het kwart voor 5. Ik ben bij haar gaan liggen in de hoop dat ze weer in slaap viel maar helaas lukte haar dat niet. Ze kon er niets aan doen overigens, er viel iets van de muur in de gang dat vast zat met een soort kleefpasta. Zal door de warmte gekomen zijn. Ze is wel blijven liggen hoor maar kon haar draai niet meer vinden.
    Ze moest die dag voor het eerst naar een nieuwe groep op het kdv. Ik hield mijn hart vast maar ze heeft het erg goed gedaan vertelde de leidster.

9. Humava

Humava Niet meer actief

Mijn zoontje is de afgelopen 1.5 week ook zo vroeg wakker. Tussen 5 en 6. 😪. Hopelijk is dit een hele korte fase ;)

10. Lena1982

Ding Dong; 7.20 vandaag hoera hoera

11. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

Aug 30, 2013
    4,026
    184
    63
    Spanje
    Haha relaxed!!! Hier 6:25. Kan erger........ ;)

12. RoIn

RoIn VIP lid

Feb 3, 2014
    5,918
    595
    113
    Female
    6.10! Mogge! Prima tijd, mijn wekker wilde net gaan brullen!
    Ze heeft een prima nacht gemaakt, van 19.45 tot 6.10! Heerlijk!

13. Loveloes

Loveloes Niet meer actief

Pft ik denk dat wij echt verwend waren met een dametje wat as lijd tot minimaal 8 uur (meestal tegen half 9) sliep. Ze is nu standaard om 7 uur wakker en in het weekend vind ik dat echt vreselijk... haha ook al weet ik dat ik met 7 uur nog niets te klagen heb. Ach ja het zal hier ook wel komen doordat het zo licht is 's morgens.

En zijn jullie dreumesen ook soms zo lastig met eten? Hier wil ze de hele dag Door 'koek, koek, KOEK!' ... Maar onder het eten, eet ze juist slecht. Ik hoop maar dat dat bij een sprong hoort en wel weer goed komt..!

14. RoIn

RoIn VIP lid

Feb 3, 2014
    5,918
    595
    113
    Female
    Oh 7 uur is zo luxe! :D

Koek vraagt ze niet zo om maar groente eet ze niet momenteel. Aardappels en pasta wel. Maar de groente vist ze er echt tussenuit.
    Ik maak smoothies voor haar. Zo krijgt ze in ieder geval haar groene wel binnen. Gelukkig is ze ook gek op fruit!

15. Liekje81

Liekje81 VIP lid

Sep 6, 2013
    20,157
    23,238
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    7 uur idd luxe! ;)
    Hier 6.30 vandaag. Ze is nog zo moe, maar het lukt haar gewoon niet meer in slaap te vallen. Gisteren een keer wel, was ze 8.30 wakker! Alleen ik zat dus om 7 uur beneden na het zoveelste korte huiltje, kon niet meer slapen.
    Eten gaat nog steeds prima gelukkig. Koek kent ze niet, dus vraagt er niet om. ;) Ze zeurt om mandarijnen, haha. Alleen bij oma krijgt ze weleens een Nijntje koekje.

16. RoIn

RoIn VIP lid

Feb 3, 2014
    5,918
    595
    113
    Female
    Ja hier ook. Mandarijn en peer. :)
    Koekje krijgt ze wel eens maar meer in de vorm van ontbijtkoek of een stukje sultana.

17. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

Aug 30, 2013
    4,026
    184
    63
    Spanje
    Ja 7 uur gaat nog hihi ;) hier vanmorgen weer 6:30 terwijl hij pas om 21:00 sliep! Snap daar niks van. Het lijkt net alsof t dan niet meer uitmaakt of hij nou om 19:45 of om 21;00 naar bed gaat ? Kan dat kloppen/merken jullie dat ook? Zo raar ik hoop maar dat het een sprong is, hebben ook echt problemen met in slaap vallen (Savonds) de laatste tijd.. Hier eet hij wel vrij veel alleen het liefste wel geprakt het avondeten. Fruit eet hij prima en groente ook

18. Loveloes

Loveloes Niet meer actief

Hier maakt het ook niet uit hoe laat ze ligt. Ze wordt altijd tussen 7 uur en half 8 wakker. Gelukkig hier geen problemen met in slaap vallen. Ze zegt wel bijna altijd 'niet huilen, niet uit bed...'. En dat is blijkbaar genoeg om te weten;)

19. RoIn

RoIn VIP lid

Feb 3, 2014
    5,918
    595
    113
    Female
    Dat lijkt inderdaad niet uit te maken. Daarom gaat ze hier standaard om dezelfde tijd naar bed. Anders is ze de dag erna moe. Nu ben ik morgen benieuwd want weer zijn net thuis van een weekend weg. We hoopten dat ze in de auto in slaap zou vallen. Hydrofiele luier voor het raam... Maar nee hoor, ze ging er kiekkiek mee spelen en neuriën. Allerlei woorden zeggen, giechelen... 2,5 uur in de auto en niet slapen. Dat gaf ik niet verwacht.

20. Lena1982

4.50 wakker en ontroostbaar maar oh zo moe..

Share This Page