Ohhh ;-( Hier vannacht ineens om 3:15 wakker! Ik dacht dat het een uur of 6 was, maar nee dus! Opgehaald en bij ons genomen, hij was lekker rustig en kwam tegen me aan liggen. Steeds leek het of hij sliep maar toch niet.. Op een gegeven moment was hij er klaar mee, ging rechtop zitten en huilen, huilen en nog meer huilen. Ik had hem al water gegeven dus dorst zou het niet zijn. We denken de kiesjes.. de ene helft is al door maar de andere helft is geloof ik nu aan het doorduwen. Paracetamol, toch nog klein flesje melk, en toen is hij in slaap gevallen bij ons. Ik ben naar de bank verhuisd om nog 50 min. te kunnen slapen want om 6:15 ging mijn wekker Wordt een laaaaange dag!
vannacht lekker met paracetamol naar bed! Hier is vrijwel alles door, hoewel de achterste (die meestal na 20 maanden komen geloof ik) nog door moeten. Alles kwam hier vanaf 11 maanden achter elkaar. Het zijn echt hele slechte nachten geweest.
Thanks! Ja heb hem maar voor de zekerheid met paracetamol naar bed gedaan, eens kijken of hij gewoon weer doorslaapt vannacht. Hope so
Ps was dat bij jullie ook zo dat eerst een helft van de kies doorkwam (in de lengte zegmaar) en pas een stukje later de andere helft? Want dat is hier t geval en geloof dat die andere helft nu dus drukt. Ben benieuwd wanneer de onderste komen, is zo lastig om te zien steeds
Ja die zijn drama. Hier voor het eerst sinds maanden weer een onrustige nacht. Ieder uur wel gezien. Ik ben er maar 2 of 3 x heen geweesr, maar steeds jammert ze even en ben ik gelijn wakker... Ik denk dat ze net als ik verkouden gaat worden. Dat begon met flinke keelpijn en ze klonk vannacht ook hees. Dat zullen wel weer een paar onrustige nachten worden!
Ohhh het is te hopen van niet..!! Hier vannacht (gisteravond) ook een keer een jengeltje en hij had wat droge hoest. Maar gelukkig is ie niet wakker geworden. Hij gaat sinds april naar de creche en is steeds verkouden! Nu was hij juist weer een aantal dagen helemaal genezen haha dus hoop niet dat de snottebellen en hoestbuien weer terug komen.
Wanneer stopt die "vroeg wakker fase"? Alhoewel ik ben er wel aan gewend.. iedere dag rond 5.50 Maar waar ik niet aan kan wennen; dat ochtend humeur van haar haha..
Pffff kan ik ook klagen over m'n man of is daar een apart topic voor Slaapt m'n kind door, ligt m'n man de hele nacht te hoesten en te woelen.
Hahahah! Het is ook wat...! Hier vandaag 6:50, op zich mag ik dan niet klagen... Maar.. Altijd als ik vroeg op moet voor mn werk slaapt hij tot minstens 7 uur of ietsje langer de laatste dagen en als ik later begin of vrij ben is hij tussen 06:00-06:45 wakker, aaaarghhh
Ps ik heb nu ook t gevoel dat als hij Op een nette tijd inslaapt (rond half 8/8 uur) hij beter slaapt.. Ligt hij er wat laat in, is hij in de ochtend ook vroeg wakker! Weet niet helemaal zeker of dit het geval is maar het lijkt er wel op..
Hier was het van de week steeds 6 30/7.00 uur. Vandaag weer half 8 en ze bleef lekker tot 8 uur liggen ze is nu erg verkouden dus slaapt onrustig. Het gaat alweer iets beter, maar ik blijf s avonds maar heen en weer lopen naar dr bedje. Vannacht heb ik ze nietgehoord en nu ook nog niet. Hopelijk gaat ze weer goed slapen nu verkoudheid minder wordt.
Hoop t ook voor jullie! Hier vanmorgen om 5:30! Ik ben gevlucht naar de bank (omdat mn alarm om 6:15 zou gaan) en mn man heeft t kleintje gehaald en m een fles in ons bed gegeven. Daarna was het stil en is hij blijkbaar toch weer gaan slapen wat hij normaal gesproken vrijwel nooit doet! Iig als ik er bij lig niet :-/// Afgelopen dagen viel het wel mee, meestal rond uur of 7 en soms iets vroeger en ook een enkele keer ietsjes later (uitzonderingen!!). Hij begint ook altijd meteen te huilen bij het wakker worden
Hier was het 5 uur en binnen 5 min was ze weer vertrokken om vervolgens om 6 uur mama te roepen, en dat ze haar konijn even gauw niet zag Ach prima, om 6.15 ging de wekker, dus heb haar maar gelijk gepakt om 6.00 uur Heerlijk dat hij weer in slaap viel Meis!
Hier was het vanmorgen 7.20 uur. Ik heb geloof ik geen klagen meer, het is hier nu steeds 7.00 uur of later. Wel is ze 's middags/'s avonds nog onrustig door verkoudheid en volgens mij de laatste kiesjes die beginnen te duwen...
Vanmorgen 6.25 uur! Ik was al wat luidruchtiger aan het rommelen gegaan want ik om 7.20 uur moeten we in de auto zitten. Jeetje! Zo lekker!
yoshua is nooit een langslaper geweest. wij zijn al blij dat hij tegenwoordig gaat spelen ipv huilen. vooral in het weekend is dat wel fijn. meestal is hij rond 6uur wakker. het maakt hier wel verschil of hij overdag genoeg slaapt. slaapt hij weinig overdag dan wordt hij huilend wakker en als hij genoeg geslapen heeft overdag dan gaat hij lekker spelen.
En nog altijd 5.30 iedere dag. Ze heeft nu weer wat nieuws bedacht. Als we niet snel bij dr zijn gooit ze dr knuffels overboord en gaat ze nog harder huilen. Ze wordt altijd huilend wakker... waarom..
Hier was het 5.50. Naar haar toe gegaan en uitgelegd dat iedereen nog slaapt en dat ze niet hoeft te huilen. En ja hoor... Ze slaapt nog steeds!