Ophogen overdag heeft bij T niet zoveel zin. Hij krijgt al een tijd vijf keer 180/6 en heeft vaak restjes (20-50cc). Naar vier keer 210/7 gaan doe ik liever niet. Ik geef liever vijf keer iets minder dan vier keer een flinke voeding die hij hoogstwaarschijnlijk toch niet op krijgt. Het kan idd ook een periode zijn. Nu een extra flesje geven en dan afwachten wat er gebeurt. Ik denk dat ik de eerste voeding ga splitsen. Anders verschuift het hele voedingsschema en zit nu op hanteerbare tijden. Thnx!
Ja ik snap wat je bedoeld hoor. Ik heb nu ook een lekker ritme en ik ga niet voor een voeding van half 6 alles omgooien! Ik ga ook nog niet over naar 4 hoor, ik doe gewoon 5 in een kortere tijd. Dat werkt voor ons heel goed! Maar jij bent Thijs zijn mama en weet het het beste
Gehad vanaf 5 maand tot nu 1 jaar. Sinds 4 dagen slaapt ze tot half 7. Ik hoop echt dat dit blijft. En hebben hiervoor alles geprobeerd en niks hielp helaas. Ja een beste bak koffie op zijn tijd. Kon er af en toe wel van janken. 5 uur zijn gewoon geen tijden.
Nee he 😂 Vind ik ook! Vanmorgen weer half zes. Hij was even aan het teuten, toen weer stil, weer wat geluiden, weer stil. Heb oordoppen in gedaan en ik werd acht uur wakker en de kleine ook 😳🎉
Haha nou prima toch. Als het mis was geweest had je het wel gehoord! Finn was half zes ook weer van de partij, even gesust en speen erin en weg. Kwart voor zeven eruit gehaald om naar mijn werk te gaan. Half zes is echt een rot tijd