welk setje van lego friends is leuker?

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by lovekees, Jun 22, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lovekees

lovekees Bekend lid

Oct 8, 2010
    814
    0
    16
    NULL
    NULL
  2. owly

owly VIP lid

Aug 19, 2013
    22,314
    10,281
    113
    Mijn zoontje van 3 zou gaan voor de glijbaan, zelf eerder voor de auto met de boot.

Heeft ze de andere sets zoals de pizzaria en de supermarkt? Prijs is gelijk maar heb je meer een groter geheel dan losse dingetjes. Lijkt me makkelijker spelen.

3. nijn37

nijn37 Fanatiek lid

Aug 13, 2006
    2,705
    2,383
    113
    Ze wordt 6 zo te zien? Dan zou ik voor de gewone Lego Friends gaan en niet voor de junior. Ik zou bang zijn dat ze daar eerder op uitgekeken is omdat het waarschijnlijk toch iets simpeler is.

Mijn dochter van 10 heeft veel Lego Friends inmiddels, al sinds hasr 5e. Ze speelt er ook nog veel mee, maar ik denk dat ze de junior versie inmiddels niet meer zo interessant zou vinden. Die was er nog niet toen ze 5 was, toen kwam net de eerste Lego Friends.

4. Jo33

Jo33 Actief lid

Jul 20, 2011
    382
    24
    18
    NULL
    NULL
    Ik zou denk ik ook voor de reguliere lego friends gaan. De junior dozen hebben vaak iets grotere onderdelen en die zet je dus makkelijker in elkaar. Daar gaat dan denk ik de lol iets eerder vanaf. En mijn bijna 6 jarige dochter let nu al op die leeftijdsindicatie op de lego dozen, dus als er een te lage leeftijd op staat roept ze dat ze er al te groot voor is. :cool:

Share This Page