Haj meiden een vraagje aan julliej is het normaal als je net 1 maand zwanger ben dat je nu al een buikje heb? ik heb nu al een goed zich bare buik. bedankt ks jaim
Dat kan. In het begin zetten je darmen uit. Het is dus nog niet je beebje, want die zit nog diep verstopt achter je schaambot.
Je baby komt pas zo rond de 13 weken boven je schaambeen uit Je verloskundige zal je dat wel laten voelen. Zelfs met 13 weken komt je baarmoeder pas net een richeltje boven je schaambotje uit. Door de hormonale verandering kunnen je darmen flink opzetten, waardoor je misschien al de indruk krijgt dat je een zwangerschapsbuikje krijgt. Maar je baby is net een cm en je baarmoeder van nature wel 10 dus je baarmoeder groeit in het begin nog niet of nauwelijks. Mijn darmen waren totaal niet opgezet, dus ik kreeg ook pas een buikje rond de 20 weken.
als je net 4 weken zwanger bent denk ik niet dat dat al kan hoor. Een paar weken later wel, maar persoonlijk lijkt me 4 weken (je was toch een maand zwanger?) wel erg snel.
het is denk ik bij iedereen verschillend...ik had altijd een hele platte strakke buik...maar ik heb nu ook al een aardig bolletje erop...inhouden kan niet meer want het blijft zichtbaar...maar vind het niet erg kan al m'n kleren nog gewoon aan
Bij mij was het pas na 6 maanden een beetje zichtbaar. Maar denk idd dat het per persoon verschilend is.
Door invloed van hormonen kunnen je darmen opzetten. Vandaar dat wat je ziet zijn je darmen. Je baby kan het echt niet zijn, die komt inderdaad pas na pff zoveel weken boven je schaambot.