vroeg wakker

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Sterretje08, 16 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Hallo allemaal,

Hier even een vraagje van mij ;)

Ik ben 2 keer zwanger geweest, helaas ook 2 keer een mk gehad

Nu had ik bij de vorige 2 keer allebei last van 's morgens vroeg wakker te zijn.

Bij de eerste keer kon ik daarna ook echt niet meer slapen, en bij de tweede keer was ik gewoon ongeveer anderhalf tot 2 uur wakker, en dan kon ik wel weer slapen.

Nu heb ik sinds maandag weer dat ik zo'n anderhalf tot 2 uur wakker lig en dan pas weer kan slapen.

Mijn ei is waarschijnlijk pas zaterdag geweest!
    Nu vroeg ik mij af of dit nou al een teken kon zijn van een eventuele bevruchting, of dat het toch nog wel veel te vroeg is om dat nu al te merken?

Ik heb eigenlijk de vorige keren namelijk niet bijgehouden vanaf wanneer ik dit had.

Zijn er meiden die dit ook al zo vroeg na hun ei hadden en zwanger bleken?
    Of zo niet, vanaf wanneer is het dan redelijk om er van uit te gaan dat dit van een bevruchting kan zijn, na hoeveel dagen na je ei?

2. Ellenk

Ellenk VIP lid

hoi hoi, mijn ei is vrijdag geweest en ik was vannacht ook al om half 5 klaar wakker. Ff naar beneden warme melk gedronken en tegen 5.10 uur weer gaan slapen....

Ik weet wel dat ik dit bij mijn vorige zw ook had en ook al heel snel na ei....

3. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    Ik kan in de avond moeilijk in slaap komen!
    Ook al ben ik heel moe..
    In de nacht word ik ook vaak wakker, maar kan dan wel weer tot 10 uur uitslapen..

4. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    Ow ja, en ben heel snel moe.. Pff..

5. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

15 feb 2008
    1.890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    hmmm, heb ik ook: kan wel in slaap komen (niet latijd even goed), maar word dan halverwege de nacht wakker en lig dna wel 2 uur te woelen... nu ben ik niet de meest goede slaper, maar dit is wel erger dan normaal.

had het niet geassocieerd met zwanger zijn, maar toen ik (helaas maar heel even) zwanger was lag ik ook de halve nacht wakker. :confused:

zou het dan weer raak zijn? ooooeeeeehhh, ik hoop het ECHT! (ook voor jullie uiteraard).

6. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

denk ook meestal dat in het begin vroeg wakker liggen is van de spanning. Wat ik ermee asocieerde. Nu ik het echt mag ervaren dus de spanning is eraf, klopt het volgens mij wel.
    Ik ben vaak wakker. droom onrustig, wel veel kleuren maar minder heftig dan eerst, en moet regelmatig plassen.

7. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Nou ik ben iig niet de enige dus!
    Ben blij te horen dat je het bij je vorige zwangerschap ook had en ook al zo snel na je ei.
    Beetje stom dat ik er de vorige keer niet opgelet heb wanneer het begon, maar ja had toen ook eigenlijk niet gedacht gelijk zwanger te zijn :(

Nou ik hoop dat het voor ons beiden een goed teken is, we gaan een beetje gelijk op, dus wie weet straks samen zwanger ;)

Kijken wat er vannacht gaat gebeuren

Deel Deze Pagina