hallo meiden, heb ff een vraagje aan jullie.. ik heb daarstrax getest met kruidvattest(met pipetje) hebben die indrooglijntjes? had binnen de aangegeven 5 minuten een tweede lijntje wel licht maar goed te zien hoe je hem ook houd.. alleen je kun je moeilijk zien offie nou roze is of niet... zichtbaar met en zonder licht je oog valt er gelijk op als je kijkt... (heb deze eerder gebruikt maar die waren blanco bij negatief) Liefs X C.
kortom op foto zie je bijna tot niks maar als je hem in je handen hebt zie je echt wel een heel vaag 2 de streepje (foto1 het best ) op foto 2 zie ik echt niks..
Ik heb wel es gehoord dat het kruidvat indrooglijntjes kan vertonen ook als je niet zwanger bent. Ik had zelf 2 dagen geleden ook een héél vaag streepje met een Mat Care test. Ik heb toen nog een aantal andere testen gekocht. Die van Clear Blue gaf toen ook een duidelijke maar hele lichte 2e streep. Ook nog maar een digitale test gekocht. Deze geeft geen vaga streepjes maar zegt "zwanger" of "niet zwanger" lekker duidelijk. Bij mij kwam er luid en duidelijk zwanger te staan. Vandaag nog een gewone clear blue gedaan en de streep werd al een heel stuk duidelijker...ben dus echt zwanger. Als ik jou was zou ik dus ook nog even een test van een ander merk halen....als deze ook een streep geeft....hoe licht ook...dan ben je toch echt zwanger. Hij kleurt nl alleen als er HCG in je urine zit en dat heb je echt alleen als je zwanger bent. Heel veel succes! Ik hoop dat je ook snel op de roze wolk mag komen zitten...'t is hier nl héél mooi!
ppf ik ga zo een test van een ander merk halen... ff kijken of die ook positief is welke zouden jullie aanraden? liefs X C.
ja maar zouden de testen dan niet na 3 dagen wat donkerder moeten worden? ik heb nu mat care ultra besteld 2 voor 10,- en krijg ze morgen binnen.. ben heel erg benieuwd ze zeggen op hun site dat je daarmee al 6 dagen voor je nod kan testen naja dan moet ik met morgen dan 13 dagen overtijd wel positief testen toch...? en niet vaag..?
ja dat lijkt mij wel.. ik heb bij alledrie mn kindjes ongeveer na een week positief getest.. toen stond er al een lijn voor het dopje erop zat liefs x C.
nou dan heb je geluk! was dat maar bij mij zo.. je bent nu 9 dagen overtijd zie ik? al een positiefe test..?
ik had dus ook 2 hele vage teste nvan het kruidvat, vanochtend was ie nog vager dan die van maandag. ik heb dus digitale van cleur blue gehaald en ben dus gewoon zwanger. ik vind het rot testen die goedkope dingen van het kruidvat.
wat is nou het verschil tussen een indroog lijntje jaa ik weet wel wat het is alleen kijk mijn Vaagje.. lijntje kwam wel binnen de 10 min. alleen ik ben zo bang dat het gewoon een waas is want het lijkt op een waas.. maar wel een waas lijn, ik heb trouwens voor vrijdag een afspraak staan bij de huisarts moet ik mijn ochtend urine inleveren,, heeft eigelijk ook geen nut,, want ze zijn hier vaag dus ze bellen me vast op mt nee niet zwanger want de testen van de apotheek zijn het zelfde als bij de huisarts.. nu heb ik vandaag 2 x ultra van mat care besteld morgen in huis die test al 6 dagen voor nod dus als ik zwanger zou zijn dan moet de test van mat care wel dik positief zijn toch..? toch.. xx
die van mij hoefde ik niet in het licht te houden... heb nu de gewone van het kruidvat gehaald... die ga ik vanavond doen... dus ben benieuwd of die ook een lijntje geeft... liefs X C.
Madeliefje waarom ga je niet gewoon naar de huisarts met je test en vraag je zijn/haar mening. Deze kan dan ook nog een bloedtest doen om zekerheid te geven.
De digitale testen van Clear Blue liegen er niet om. Zelfs bij een héél vaag streepje geeft ie luid en duidelijk ZWANGER aan. Ik heb 2 dagen na het vage streepje nog een streepjes test gedaan om te kijken of het HCG wel steeg en het streepje dus dikker werd....ja dus. Ik zou er dus..ook met een vaag streepje voorzichtig vanuit gaan dat je zwanger bent en in geval van echt twijvel de digitale test kopen...dan weet je het zeker.
ik heb een afspraak voor vrijdag ochtend of middag met mijn ochtend urine...... pff ik word gek ik zie die pigment streep steeds duidelijker op mijn buik (zwangerschpasstreep) (als ik zwanger ben) xx ik laat het weten
kruidvt test met pipetje heeft wel duidelijk indrooglijntjes. heb er 2 weken geleden wel 3 gehad. dacht ook echt dat ik zwanger was maar de lijntjes bleven erg vaag. ben naar de huisarts geweest en teste negatief, daags erna werd ik ook ongi. ik vind die testen maar pruttesten, zou ze nooit meer kopen.