De eerste week thuis alleen in onderbroek. Zoon heeft niet zo gek veel broeken dus ik Was bang dat We anders tekort zouden komen. In de trapkast stond een emmer water voor de vieze onderbroeken en die deed ik savonds gelijk weer wassen en in de droger voor de volgende dag. Ook stond er in de trapkast een emmer met een dweil zodat We ongelukjes gelijk snel konden wegdweilen. Werkte perfect zo. Hij heeft nog steeds geen ongelukjes gehad sinds vrijdag en ook al 2x op de wc gepoept. En sinds een paar dagen ook elke ochtend een droge luier. Ik denk dat We hem nu best zindelijk mogen noemen en dat nachtzindelijkheid ook niet zo gek lang meer op zich laat wachten!
Hij is goed bezig! Dafne poept sinds gisteren eindelijk ook op wc of potje. Ipv in de broek of een luier, haha.(nu een maand plaszindelijk) Dus wij zijn ook trots!
De oudste was 2 jaar en 2 maanden, toen een terugval gehad, even afgewacht en op 2 jaar en 4 maanden was ze zindelijk, zowel met plassen als poepen. Toen ze 2,5 was bleef ze 's nachts ook altijd droog en dus luier uit. Vanaf dan nooit ongelukjes, ook niet 's nachts. De jongste was volledig zindelijk (dag en nacht) op 2 jaar en 4 maanden, direct plas en poep zonder enige ongelukjes. Ik ben direct begonnen zodra ze echt interesse toonden en ook vrij snel op de wc met verkleiner. Dat ging eigenlijk meteen goed.