Wat vond jouw kind van 3,5 vh dolfinarium?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Jucade, 27 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Wij gaan over een week of 2 heen. Justin is gek van dolfijnen en haaien etc.. maar ben benieuwd hoe een kind van 3,5 het 'ervaart'..

2. Young Flower

Young Flower Fanatiek lid

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    vorig jaar was Jeremy 2 1/2 en die vond het helemaal te gek. de dolfijnen onder water de show. en lekker met de waterspeeltuinen spelen. hij heeft er zeker van genoten. dus denk dat het wel goed komt met jouw kleintje.

ze hebben daar ook een strand dus als het warm is kan hij daar ook ff het water in.

veel plezier

3. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Wij zijn er met Jelle van bijna 3 geweest een paar weken geleden en het was een groot succes! Hij was helemaal wild van de dolfijnen. En de roggen, die je kunt aaien waren ook erg leuk!

Ik vind het dolfinarium juist erg leuk om naar toe te gaan met kleinere kinderen. De efteling of iets dergelijks is zo enorm groot, terwijl het dolfinarium goed te belopen is. Niet zo ruim opgezet, als je 30 seconden loopt sta je al weer bij het volgende ding... ;)

De waterspeeltuin stond niet aan toen wij er waren, maar dat kan ook zijn omdat het toen pas net 2 dagen mooi weer was.

Veel plezier!

4. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Geen idee. Wij wilden gister gaan en kwamen er achter dat je 75 euro kwijt was voor 2 volwassenen en een kind.

Nou dat vind ik echt belachelijk duur. Dan wacht ik liever tot ze iets ouder is.

Dan liever naar een dierentuin, Aqua Zoo of kinderboerderij.

Ze onthouden het toch nog niet op die leeftijd.

5. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.166
    2.282
    113
    Mijn zoontje van 3,5 vond het erg leuk, we zijn in april geweest en hij heeft het er nog vaak over. Vooral de show in die koepel vond hij erg leuk. De jongste van 1 trouwens ook. Die sprong zowat van mijn schoot af als de dolfijnen door de lucht sprongen.

6. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Bosi, daarom halen wij kaartjes van mp af, scheelt een hele hoop. Maar ok, dan weten we dat het waarschijnlijk wel een succes wordt.

7. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Ze checken niet op leeftijd, hoor.. ;) Wij zijn met Jelle net voor zijn verjaardag gegaan en ik zag de bui al hangen want als je hem vroeg hoe oud hij was zei hij met een blij gezicht: "Tlie!" Maar ze hebben niks gevraagd en we hebben dus maar voor 2 personen betaald.

Ik weet niet of je airmiles spaart? Je kunt via de site van airmiles korting krijgen. Dan betaal je maar 10 euro per kaartje... Link naar airmiles

8. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Echt?

O dat wist ik niet. Ja die sparen we via het tanken

En via MP dus ook goedkoper.

Nou ik ben weer wijzer geworden. Thanks.

( Isabella vertelt helaas ook al eerlijk hoe oud ze is, :D)

Deel Deze Pagina