Plotseling ineens heel veel pijn...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door TallieJ, 20 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TallieJ

TallieJ Actief lid

6 mei 2014
    236
    0
    0
    Ik werk op een kinderdagverblijf
    Hoofddorp
    Ik heb sinds een uur ontzettend veel pijn in mijn rechterlies. Trekt helemaal door naar mijn zij en rug. Kan niet lopen of zitten en lig nu op bed maar het neemt niet af... Soort drukkende kramp, menstruatie achtig gevoel. Ik ben nu 35 weken en vier dagen. Iemand enig idee wat het zou kunnen zijn? De kleine is al ingedaald..

2. EP1982

EP1982 Lid

19 okt 2010
    89
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ik ben nu 36 wk zwanger maar sinds een week of 4 heb ik ook erg last van mijn rechterlies en schaambot. Vooral 's avonds en 's ochtends. Ik kan bijna niet opstaan of me omdraaien in bed. Mijn gyn zei dat dat erbij hoort omdat alles week aan het worden is.
    Sinds paar dagen heb ik last van menstratiekrampen en gisteren op controle geweest. Maar geen ontsluiting. Dus ik wordt nu getest op blaasontsteking ivm de pijn. De kleine is wel ingedaald.

3. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Hoe gaat t nu? Zou voor zekerheid even een belletje eraan wagen , extra controle kan nooit kwaad!

4. TallieJ

TallieJ Actief lid

6 mei 2014
    236
    0
    0
    Ik werk op een kinderdagverblijf
    Hoofddorp
    @EP1982: Klinkt erg herkenbaar... Ik loop deze heel zwangerschap al met zware bekkenklachten dus dat kan natuurlijk ineens heftiger geworden zijn. Moet donderdag weer naar de bekkenfysio dus dan vraag ik het wel meteen.

@twoboys: Ja door de pijn slecht geslapen... Nu nog steeds pijn... Als dit vanmiddag niet minder is ga ik idd de vk ff bellen... Dank je wel!

5. akaper

akaper Actief lid

5 aug 2013
    105
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kan ook blaasontsteking zijn.. heb ik ook gehad toen wist ik ook niet waar ik het zoeken moest...
    Even met urine naar ha en je weet het!!

Deel Deze Pagina