vleeswaren

Discussion in 'Zwangerschap' started by Eefke84, Jul 8, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

hallo dames. weet iemand hier misschien en antwoord op?

zoals iedereen weet mag je tijdens de zwangerscahp geen rauw vlees. maar stel:
    je koopt een onsje boterhamworst bij de supermarkt. op die snijmachine is misschien ook wel rosbief gesneden?
    kan dat dan geen kwaad?

alvast bedankt

groetjes

2. dreames

dreames VIP lid

Dec 9, 2007
    7,818
    4,057
    113
    Ik denk dat als je rekening gaat houden met die dingen, dat je dan alleen brood en water moet eten tijdens je zwangerschap. Alle etenswaren kunnen op een mogelijk manier in aanraking komen met bacteriën. Sommige etenswaren hebben een hele hoge kans om bepaalde bacteriën te bevatten en die moet je dus vermijden. Maar als je zo ver gaat nadenken over alles dan heb je het 9 maanden lang echt heel erg zwaar.

3. moesje83

moesje83 Bekend lid

Apr 18, 2008
    911
    0
    0
    Ja, daar moet je niet teveel bij nadenken anders wordt je gek en kun je 9 maanden niks meer eten en drinken

4. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ja idd daar hebben jullie gelijk in. maar het kwam ineens in me op en had zelf ook zo iets van: misschien heel ver gezocht en idd dan kun je alleen op water en brood leven maar was gewoon benieuwd. in ieder geval bedankt voor jullie snelle reactie!

liefs elmo

5. ElleNY

ElleNY Fanatiek lid

Mar 26, 2008
    1,987
    1
    0
    Als je je dit soort dingen gaat afvragen dan ben je er te veel mee bezig. En TE is niet goed. Een beetje afstand nemen en je realiseren dat het speciaal is om zwanger te zijn maar niet bijzonder :D

6. popje

popje VIP lid

Jul 20, 2006
    7,339
    269
    83
    NH
    Ik werk in een slagerij en officeel moeten wij na elke stukje vlees de machine schoonmaken...

7. Elmo

Elmo Niet meer actief

Hahaha...nou... gewoon lekker blijven eten hoor!

8. Noatje

Noatje Fanatiek lid

Apr 12, 2008
    3,488
    0
    36
    N-BR
    Inderdaad bij de slager en slagerij in de supermarkt zijn ze verplicht de machine schoon te maken!

9. Elmo

Elmo Niet meer actief

Op dit forum is een vraag dubbel stellen niet toegestaan. Ik zie dat je deze vraag ook bij de verloskundige hebt gesteld.
    Omdat zij vakmensen zijn sluiten we dan het andere topic (deze dus).
    Elmo

Share This Page