Oh wat heb ik die spellen allemaal veel gespeeld!! En Digger. Lady Bug. Speelden we zelfs nog op een computer waar de programma's en spelletjes met een cassettebandje geladen moesten worden (Commodore). Computerles in de brugklas bestond inderdaad uit leren werken met MS-DOS en printpapier met die randen die je eraf kon trekken.
Als je op een knopje drukte dat hij moest gaan lopen, dan duurde het ook echt een seconde voor hij op gang was, haha.. Misschien vind ik daarom die hippe spelletjes ook niet leuk, die gaan veel te snel, dat kan ik niet bijhouden..
ik 'ken' dos ook nog wel ja en de gameboys, nintendo's.. en we hadden ook de voorganger nog van de Nintendo k weet ook nog wel dat mn neef een grote spelcomputer had staan..was echt een kast met zwart wit beeld en 1 soel haha maar sommige dingen zijn ook wel weer goed dat ze veranderen wij hadden al heel snel internet, dat was hartstikke duur! je moest inbellen via de modem geloof ik met een irritante pieptoon je kon Internet tegoed kopen tenminste,ik kreeg 50 gulden(?) tegoed. ieder had zijn eigen account met tegoed erop. daarmee moest ik een maand doen.
Prince of persia was idd een geweldig spel Heb hier nog een commodore 128 staan met heel veel spelletjes (totaal ongeveeer 500) op floppy's. Toen ik uit huis ging wonen wou ik de computer wegdoen, maar toen zei mijn vader doe dat niet maar bewaar hem, want misschien is het later wel wat waard. En nu ben ik er ook blij mee dat ik dat niet gedaan heb. Krijg nu wel zin om het van zolder te halen
Ge-wel-dig vond ik die Prince of Persia! Ook Mario vond ik erg leuk! De spelletjes van nu vind ik ook niets aan
Wij speelden altijd wolf 3d,nu is dat spel weer uitgebracht,super vet! Ik vind de tekenfilms van nu juist leuker,zo heb ik een box met alle David de kabouter aleveringen,wat een sadistische dingen komen daar in voor joh Trollen die met hun blote billen tegen een slijptol worden gehouden etc brrr Kennen jullie kissyfur nog?
Prince of Persia... Oh wat was ik daar verslaafd aan. Het hele gezin trouwens! We hadden een kopie, helaas zat er ergens een fout en konden we de piano nooit opzij schuiven. We waren zoooooo ver in het spel. Daarna nog vaak gezocht naar die allereerste versie, nooit meer gevonden inmiddels de interesse verloren