Oh en de commandoor was echt geweldig. We hadden snoopy dacht ik. Zwart wit of zwart groen, weet het niet meer precies. En die piepjes.. Haha Oh en roadrunner, maar dat was iets later.. Floppytijdperk.. Charlie the duck! Die kun je nogsteeds downloaden. Ook zo'n verslavend doodsimpel Dos-spelletje. Mijn oudste speelt het nog weleens.
Oh jaaaaa prince of persia, dat was echt geweldig. Wij hadden ook zelfbedachte namen voor de 'mannetjes' waartegen je moest vechten naar de kleuren van hun pakjes. Mijn schoolvriendinnetje had een computer met kleurenscherm thuis. Wij hadden zwart/groen beeld, veel digger op gespeeld!
Wij spelen ze zo af en toe nog. Spellen van Dosgames.com en dan dosbox downloaden. Heb alle Keens op mijn pc staan
ik ben van 1988 en ik ken het ook allemaal vroeger ook een spel gespeeld, weet niet meer precies hoe het heet. Iets met cosmo ofzo? was ook verslavend, moest je geloof ik een vlag vinden om dan zo door naar volgende level te gaan. Oid Home Alone en Prince of persia ook gespeeld haha