leuk toch

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Eefke84, 12 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

do 12 jan 2012, 08:26 | lees voor
    Zwaan belt aan

BAARLO - De 93-jarige Marga Derks uit het Limburgse Baarlo krijgt nog meerdere keren per dag bezoek. Niet alleen van haar kinderen en kleinkinderen, maar ook van twee zwarte zwanen.

Foto: John Claessens

1 / 3

De oude dame woont vlak bij een kasteelvijver en voert dagelijks de zwanen. Maar twee van hen hebben inmiddels in de gaten waar hun weldoener woont. Sinds enige tijd komen ze bij de hoogbejaarde dame aan de deur voor brood.
    "Meerdere malen per dag", lacht de Limburgse. "En als ik niet openmaak, tikken ze net zo lang met hun snavels op de deur tot ik wel openmaak. Dan kan ik het natuurlijk niet maken om ze niet wat brood te geven. Ontzettend leuk, zo op mijn oude dag", aldus het zwanenvrouwtje.

2. Eliesje

Eliesje Niet meer actief

Ja ik vond het ook een leuk stuk in de krant!!!

3. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ah wat leuk!!!! Hier int dorp was het 2 jaar terug ook...zaten 2 zwanen op de beek (wat ze de dr deden, geen idee) En die gingen bij de huizen langs de beek "aankloppen" zo leuk om te zien!!

4. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Haha geweldig ;)

5. Dana

Dana Niet meer actief

leuk zeg, slimme vogels :D

6. Jel

Jel Niet meer actief

Ja leuk he? Ik zag het bericht ook al en had hem gedeeld op mijn fb.

7. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    Lief he, beesten blij en een dame blij.

Deden ze zomers bij ons ook vaak, dan klopten ze 's morgens al heel vroeg aan de boot (klinkt ook lekker door)

8. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

wou dat ik ze ook aan de deur krijg. hier alleen een konijn maar zo gauw ik de deur opendoe. zoeffffffffffff

9. dnise

dnise Fanatiek lid

16 feb 2010
    1.819
    0
    0
    regio rotterdam
    hahaha super leuk!!

bij mijn moeder zit elk jaar een verliefd stel eenden in de tuin!... en ze lopen zelfs naar binnen als ze de kans krijgen!.... en mijn moeder woont gewoon in een rijtjes huis aan een drukke straat :D

en ze komen echt al jaaaaren!!!... elk jaar komen ze terug rond de zelfde tijd!... vorig jaar zijn ze alle 2 door het huis naar de achtertuin gelopen om daar in mijn moeder's vijver (ter grote van een voetenbad :D ) te poedelen :D hahahah gezellig toch!

Deel Deze Pagina