Hi dames, Vandaag mijn eerste echo gehad. Het was even zoeken, maar uiteindelijk een kloppend hartje! Ik ben wel een week terug gezet, maar volgens gyn zag het er goed uit. Enige teleurstelling was er wel, maar meer omdat ik in eerste instantie dacht dat het dan misschien wel mis gaat. De bevruchting zelf kon naar mijn idee niet zo laat geweest zijn. Als ik nu terug reken, was dat rond de periode dat ik een week flink ziek was en zijn er dus geen spannende dingen gebeurd. Ik heb gehoord sat het dan een late innesteling kan zijn Meiden met ervaring hiermee?
Dat lijkt me niets om je ongerust over te maken bij een kloppend hartje Zeker in het begin is het zo klein dat het vaak een paar dagen scheeld...met de 12 weken krijg je daarom ook pas een definitieve termijnecho
Joh ze kunnen nu nog helemaal niet goed meten Zou me niks verbazen als je straks weer vooruitgezet wordt. En kloppend hartje is iig een supergoed teken!
Geen zorgen maken gebeurt vaker een week terug gezet Bij me eerste ben ik ook een week terug gezet en die is nu 2 en half En bij me 2e ook, en bij de 2e echo weer een paar dagen vooruit dus geen zorgen. En lekker geniete
Ik werd ook met 8 weken een week terug gezet en met 12 weken klopte het precies dus niets om je zorgen over te maken.
Hier was het helaas geen goed teken. Inderdaad een week teruggezet maar wel een kloppend hartje. Met de termijnecho bleek het hartje gestopt. Maar ga maar uit van de verhalen van de andere meiden..
Hier twee weken terug gezet (dacht 7,3, zeiden 5) en wel een kloppend hartje gezien (heel erg in moeten zoomen). Spannend dus, volgende echo is vier weken later. Het komt vaker voor; innesteling kan wel meer dan twee weken duren en meten is inderdaad nog lastig in zo'n vroeg stadium. Ik vind het erg lang duren en spannend, maar blijf wel positief; als er in dit stadium iets mis is is er toch niets aan te doen en ik voel mij wel nog gewoon zwanger. We moeten even volhouden meisje, sterkte en zoek afleiding.
Bedankt voor alle positieve reacties meiden! Ik ga maar van het goede uit. Over 2 weken mag ik weer Mamadaisy, nee dat is niet leuk inderdaad.. Maar hoeft natuurlijk niets te maken te hebben met een week te zijn terug gezet, inderdaad toeval. Hou ik me dan maar voor Jij bent er al 'bijna' zie ik, spannend!
ik heb het toevallig vandaag gehad. Ook eerste echo en een week terug gezet. ZE moest lang zoeken en vond uiteindelijk het kindje met een kloppend hartje al twijfel of ik of ik het wel gezien heb . Ook hier toch wel de schrik, ook hier kan de bevruchting gewoon niet een week later zijn geweest. En sperma leeft echt geen 7 dagen in m'n lichaam. Maar goed ik ga nu,maar uit van een laten innesteling? spannend is het wel! Succes met wachten tot de volgende echo