Jaaa duidelijkheid!

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Spitsmuis, 17 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Spitsmuis

Spitsmuis Niet meer actief

Met de 20 weken echo lag ons kindje er niet super geweldig voor om prijs tegen wat het geslacht was.
    Maar de gene die de echo maakte vermoedde een meisje maar durfde het niet met echt zekerheid te zeggen.
    Heel voorzichtig had ik bij de Hema toch geweldig leuke hydrofiel doeken gehaald voor een meisje maar meer dan dat durfde ik niet,want stel dat het kindje toch een knulletje zou blijken te zijn op de volgende echo...
    Vandaag hadden we een afspraak bij de gyn en die maakt altijd een echo,puur omdat hij dat ook leuk vind om te doen:D
    En laat ik dat nu helemaal niet erg vinden om steeds even naar de baby te mogen spieken:D
    Ik vroeg of hij misschien nog even kon kijken of de baby liet zien wat het geslacht was.
    Eerst wou de kleine weer niks duidelijk laten zien maar opeens kwam het vol en duidelijk in beeld.
    Een echt meisje,voor de volle 100%!!!
    Wij verwachten dus echt een 3e meisje in ons meiden gezinnetje!
    Ik vind het zo ontzettend leuk!!!
    Een knulletje had ik ook helemaal geweldig gevonden hoor!!!
    Maar 3 meiden vind ik stiekem toch wel onwijs gaaf!
    Nu kan ik eindelijk helemaal los op de meiden kleertjes,een meiden kamertje en ga zo maar door.
    En zie hier het overduidelijke bewijs:cool:

Bijgevoegde bestanden:

2. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Wat leuk! Gefeli!

Zelf ook uit een gezin van 3 meiden, en nu ook een meiden gezin.. Zoo leuk! (En praktisch ook haha).

3. novmama

novmama Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.801
    0
    0
    gelderland
    Haha leuk leuk leuk!! . Van harte!

4. DotjePK

DotjePK Bekend lid

11 nov 2012
    959
    0
    0
    Hilversum
    Leuk!!! Geniet van het shoppen.

(ik was vandaag bij de hennes een kadootje kopen voor een ander, en ik werd er helemaal blij, wat kun je voor meisjes leuke dingen kopen :D:D:D)

5. Maira11

Maira11 Niet meer actief

Gefeliciteerd! Leuk 3 meiden, ik kom ook uit een gezin met 3 meiden hartstikke leuk!

Deel Deze Pagina