dit voelt zo leuk. soms is het net of ze me kietelt. en ik ben la zo kietelig. laatst lag ik `s avonds op de bank en ik begon daar te lachen,niet normaal. vraagt mijn vriend,wat is er? en ik zei je dochter is mama aan het kietelen. heel apart,hahahah.
Ik voel wel eens gekriebel in mijn liezen, ik denk dat dat de handjes zijn van ons kleintje. En ik kan niet tegen kietelen, dus ik zit ook wel eens - voor anderen 'zomaar' - te giechelen. Grappig gevoel he? Ik vind alle bewegingen leuk, behalve die venijnige trappen onder mijn ribben af en toe. Geniet ervan! Groetjes, Wendy
genieten doe ik zeker. ik hoop dat ze die gevoel voor humeur straks ook nog heeft en dat het een heerlijke vrolijke meid is. jullie ook allemaal genietse.
Oh wat leuk he! Ja het begint met gekriebel en gekietel en dan komen de plofjes en dan de schopjes , oh heerlijk! Ik kan ook niet wachten totdat ik weer getrappel voel!
ik vind het iedere keer zooo leuk om te voelen...en prachtig als ik anderen erover hoor praten...vind ik zoooo lief... k heb constant gekietel en geborrel in mn buik..hihihi
Ik heb het meerdere namen gegeven, maar nog nooit als gekietel kunnen benoemen! Maar ik zit nu ook wel in de fase dat ik mijn kindje vraag om eens ff te gaan pitten in die buik, want man o man.. drukke dame hebben we hier hoor. Geniet lekker van de bewegingen.. !
mijnes kietelt ook alleen krijg ik jeuk aan de binnenkant van mijn buik. Vind ik toch iets minder Ik maar krabben aan de buitenkant. Weet zeker dat het er heel stom uitziet voor anderen