eisprong

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door neeltje, 9 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. neeltje

    neeltje Fanatiek lid

    17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    hoi Mirjam en Japke,

    ik heb even een vraagje, kan ik mijn eisprong al gehad hebben terwijl mijn temperatuur niet echt hoog wordt daarna?
    ik zal mijn kaartje er ook even bijzetten, ik twijfel nu heel erg of ie nu wel of niet geweest is?
    alvast bedankt voor je/jullie antwoord.


    [​IMG]
     
  2. Mirjam

    Mirjam Verloskundige

    2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi Neeltje,

    allereerst, aan de hand van 1 curve kun je nooit zeggen of iemand wel of geen eisprong heeft gehad. Temperatuur is ook afhankelijk van andere omstandigheden, zoals griep, verkoudheid, alcohol, medicijnen en hoe laat je elke dag naar bed gaat. Je hebt eigenlijk 3 cycli nodig om een goed beeld te krijgen. Het zou kunnen dat je je eisprong hebt gehad op dag 13, op dag 14 stijgt je temp. namelijk 0,3 graad. Maar ik kan dat niet zeker zeggen. Houdt de volgende cyclus ook bij of je veranderingen waarneemt in hoeveelheid cervixslijm. En nu maar afwachten he! Ik hoop voor je dat je snel zwanger bent.

    Mirjam
     
  3. neeltje

    neeltje Fanatiek lid

    17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    bedankt voor het antwoord Mirjam,

    ik ga altijd rond de zelfde tijd naar bed en heb ook geen van de andere omstandigheden die m'n temp kunnen beinvloeden, het is echter wel m'n eerste kaartje. ik ga dus nog maar even door met tempen!!

    nogmaals bedankt!!

    liefs,
    Neeltje
     

Deel Deze Pagina