Hi meiden Ik wil even jullie ervaringen weten Ik ben op dit moment 29 weken zwanger en ik heb 2 pretechos gedaan alleen dan in 2D omdat ik en me man 3D er allebei een beetje eng uit vonden zien maar je raad het al nu begin ik toch te twijfelen of ik niet toch een 3D/4D echo zal laten doen omdat ik het er toch wel leuk uit vind zien en ik ben bang dat ik spijt krijg als ik het niet doe en aangezien ik steeds verder kom in me zwangerschap heb ik jullie ervaringen nodig en miss als jullie het leuk vinden fotos van jullie baby in 3D/4D Thnx Liefs wonderzonnetje
Ik ben met 28+ weken geweest en het was echt prachtig! Ik vind het wel een aanrader hoor! hier een fotootje Bekijk bijlage 217478
Ik heb het beide zwangerschappen gedaan. Het is echt superleuk maar als je nog wil moet je echt asap beslissen want je bent al aan de late kant.
Echt doen, ik vond het zo ontzettend leuk, ik herkende ook wel wat trekjes toen hij uiteindelijk was geboren van de echo! Maar wat hierboven al wordt gezegd: je bent al aan de late kant, dus als je het nog wilt doen, dan zou ik het per direct gaan regelen.
Ik heb al die tijd ook gezegd dat ik er geen één wilde hebben, maar nu ik weet dat het bijna niet meer kan heb ik vandaag toch een afspraak gemaakt bij Twinkelster. Ben er nu toch wel blij mee.
Doen! Hier met 27+2 gedaan, supermooi! Kan even geen foto plaatsen omdat ik opmijn tel zit , maar mijn avater is ook een van de foto's....
Ik vond her juist gaaf, we konden bij beide kinderen al helemaal zien op wie hij leek, wiens neus enzo. Bij mijn tweede was duidelijk te zien dat hij heel lange vingers heeft. Toen ze waren geboren herkende ik ze echt van de echo's. Super!