Preconceptie poli

Discussie in 'Miskraam' gestart door Daisykesie, 28 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daisykesie

Daisykesie Fanatiek lid

Ook maar even hier de vraag, aangezien hier misschien meer meiden zitten die het lezen

Hoi meiden,

omdat wij in nov een doodgeboren dochtertje hebben gekregen, in juni een missed abortion en vorige week weer een miskraam, wil de gyn ons doorsturen naar de preconceptie poli. Hier kunnen we dan bespreken wat we evt kunnen doen om een nieuw verlies te voorkomen en/of worden er wat onderzoeken gedaan.

Maar nou ben ik benieuwd, wie is hier nog meer naar doorgestuurd na meerdere miskramen en wat voor onderzoeken zijn er bij jullie gedaan?
    Heb namelijk verder nog geen info gekregen, maar ben toch wel nieuwsgierig.

2. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Geen ervaring maar wil je wel veel sterkte wensen. Je hebt een hoop voor je kiezen gekregen.

3. PluizigSpook

PluizigSpook Actief lid

28 jan 2012
    450
    0
    0
    Ook ik heb geen idee, maar ik hoop dat er iets gebeurd waardoor alles wat meer dragelijker wordt en dat er eindelijk iets positiefs voor jullie gebeurd. Heel veel sterkte en een knuffel.

4. Daisykesie

Daisykesie Fanatiek lid

Bedankt allebei! :)

Het is dan maar even geduldig afwachten denk ik. Ben ook heel benieuwd of er uberhaupt iets gedaan kan worden ben bang dat het gewoon 'pech' is geweest. Beter dan dat er genetisch iets flink fout is natuurlijk, maar als je 3x pech kan hebben, kan dat ook 10x...
    Maargoed, we weten dat we het kunnen, het bewijs loopt hier stuiterend door het huis :D

5. Mamavanle

Mamavanle Actief lid

18 sep 2014
    459
    5
    18
    NULL
    NULL
    Heey meid ik zelf heb wel meerdere pre conceptie consulten gehad. Hier werden in eerste instantie die standaard dingen gecheckt zoals chromosomen en de standaard misjraam onderzoeken en vervolgens werd er bij ons een behandelplan opgesteld. Maar dit was ook omdat er Bij ons een aanwijsbare rede was bij mij waarom ons kindje was overleden. Nu ook daarna weer twee miskramen verder hebben wij morgen weer een pre conceptie consult en zal ons behandelplan aangepast worden en evt nog meer vervolgonderzoek. Sterkte!

6. Angros

Angros Lid

16 aug 2015
    96
    0
    0
    Wat verschrikkelijk heftig Daisykesie. Zelf heb ik twee miskramen gehad en krijg ik de standaard onderzoeken. Mijn vriend en ik hebben een chromosoomonderzoek gehad (bloedtest) en ik ga nog laten prikken op stollingsafwijkingen en het immuunsysteem. Ik weet niet of er nog meer mogelijkheden wat betreft onderzoek zijn. Hier heb ik in ieder geval geen ervaring mee.

Deel Deze Pagina