Hoi dames, ik had een positieve test op 19 juni. Ik heb pcos en ben voor t laatst ongesteld geweest in april. Op 14 juni nog getest met vroege testen en niets. 16 juni niets. 19 juni hele lichte streep. Dag later met clearblue earlier en 1-2 weken zwanger. Echter heb ik afgelopen weekend een 'miskraam' gehad. Veel krampen en bloedverlies met stolsels. Ik ben maandag voor een echo gegaan. Niet bij de verloskundige. Maar echt waar ze dus pretechos maken etc. Echter zei de mevrouw, dat er niks in mijn baarmoeder te zien is kwa zwangerschap. Wel iets vergrote eierstokken. Ze vertelde dat dit zo is als ik eventueel zwanger ben of een eisprong heb. Dus ze stelde me de gekke vraag, kan het zo zijn dat je nu pas zwanger bent en dus heeel pril en ik daarom niks kan vinden ? Ik vertelde dat ik op 19 juni positief heb getest en dat het dus niet kan. Mijn zwangerschapstesten lopen op. Vandaag ook weer een paars streep. (Week terug was dit nog lichter) en ook de clearblue die 3+ aangeeft. Ook zei ze dat het kan dat ik een miskraam heb grhad maar er een eitje bevrucht is en ik daarom nog hcg aan maak. Dat zou betekenen dat ik nu dus 4 weken zwanger zou zijn. Raar verhaal, ik snap er niks meer van. Kan donderdag gelukkig terecht bij de verloskundige. Maar mijn vraag aan jullie. Iemand dit ook meegemaakt ? Of ervaring mee. Ook het verhaal met eierstokken. Nooit van gehoord. Waren geen blaasjes te zien alleen dat ze een beetje (opgezwollen?) zijn. Sorry voor de onduidelijkheid misschien maar zit met zoveel vragen. Echter denk ik dat toen ik positief testte op 19 juni. Ik geen 4 weken was. Maar misschien wel 3 weken ?
Hoe gaat het nu met je? Heeft de (pret) echoscopiste via de buik gekeken of vaginaal? Ik denk dat je inmiddels bij de verloskundige geweest bent. Heeft zij je kunnen helpen om te verkennen wat de situatie is?