Woensdag 1e echo

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by leanne86, Jul 15, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. leanne86

leanne86 Actief lid

Jul 12, 2014
    129
    0
    0
    Goeiemorgen ladies,

Nou ik heb vandaag om 12:00 uur een intakegesprek en morgen om 15:30 me 1e echo. Vind het echt super spannend allemaal, vooral omdat het de eerste keer is en ik het ook alleen zal moeten doen..

Ik ben heel erg benieuwd wat ik morgen te zien krijg! Ik ben nu ± 5+3 dagen zwanger. Ik zal nog geen hartje horen maar je moet al wel het vruchtje zien toch?

2. Miertje89

Miertje89 Actief lid

Jan 6, 2014
    320
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat krijg jij al snel een eerste echo dan? Die kreeg ik niet met 5+ weken hoor, pas met 11 weken!

Ik denk zelf dat je met 5 weken nog niet zo heel veel ziet, misschien een stipje? Maar ik heb er dus geen ervaring mee dus kan het je niet precies vertellen. ;) Succes!

3. leanne86

leanne86 Actief lid

Jul 12, 2014
    129
    0
    0
    Ja klopt, ik krijg een vroege echo i.v.m. mijn vorige mk.

Kan je nu al wel zien of je evt een bbz hebt?

4. Anna25

Anna25 Fanatiek lid

Sep 6, 2011
    2,049
    0
    0
    Ik heb vorige week een echo gehad met 5 weken. Wist toen nog niet hoever ik was, was ook nog niet op te meten. Zagen alleen een vruchtzakje en inimini dooiertje. Gisteren op de echo een klein vruchtje te zien met kloppend hartje.
    Maar bij mijn zoontje zagen we pas met 7 weken een hartje, met 6 weken alleen een vruchtzakje met dooier.
    Kan heel verschillend zijn dus!

Als het een bbz is dan moet dat morgen wel duidelijk zijn, dan zie je helemaal niks namelijk. Bij mij was er met 6 weken alleen verdikt slijmvlies te zien.

5. leanne86

leanne86 Actief lid

Jul 12, 2014
    129
    0
    0
    Bedankt voor je reactie :)
    Ik moet het inderdaad gewoon allemaal afwachten. Ik wil dit kindje zo graag dat ik mezelf soms helemaal gek loop te maken haha en ik ga van de ergste dingen uit..

We zullen het morgen wel horen/zien

6. Anna25

Anna25 Fanatiek lid

Sep 6, 2011
    2,049
    0
    0
    Ik ken het hoor! Gisteren hartje zien kloppen en nog onzeker.. :)
    Zeker als je eerder een mk hebt gehad blijft die angst daarvoor.
    Probeer er van te genieten en hopelijk morgen een mooie echo!

Succes!

7. leanne86

leanne86 Actief lid

Jul 12, 2014
    129
    0
    0
    Had jij met 6 weken een kloppend hartje of alleen verdikt slijmvlies? Of lees ik het verkeerd? ;)

8. Anna25

Anna25 Fanatiek lid

Sep 6, 2011
    2,049
    0
    0
    Ik bedoelde bij mijn bbz was er met 6 weken alleen verdikt slijmvlies te zien dus toen was al duidelijk dat het niet goed zat.

Bij zoontje met 6 weken een vruchtzakje en dooier, geen hartje.
    Deze zwangerschap met 6 weken (gisteren) een kloppend hartje.

9. leanne86

leanne86 Actief lid

Jul 12, 2014
    129
    0
    0
    ah zo.. nou ik ben benieuwd morgen wat ze wel of niet gaan zien.

10. leanne86

leanne86 Actief lid

Jul 12, 2014
    129
    0
    0
    Nou ik ben net geweest.

Uitwendig en inwendige echo gehad, maar helaas was er nog helemaal niks te zien, geen vruchtzakje niks. Alles was donker op het beeld.
    Ik moet nu over 3,5 week terugkomen.. pff zolang wachten :(

Is het niet raar dat je nog helemaal niets kon zien? Je zou toch wel een vruchtzakje moeten zien?

Zijn er meerder mensen die met 5 weken al een echo hebben gehad en wat was er bij jullie te zien?

11. joma

joma VIP lid

Jan 24, 2007
    28,689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    Hoi was er ook geen zwangerschapsring te zien?? je zou die volgens mijn moeten zien en evt al het vruchtzakje of je moet minder ver zijn..
    en ik zou eerder een echo vragen of naar een echoburo gaan zelf vindt het raar dat je over 3,5 week pas terug moet komen

12. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Met dat termijn is er gewoon nog heel weinig te zien.
    Wanneer heb je positief getest?
    Kan best zijn dat je minder ver bent dan je eigen berekening.

13. leanne86

leanne86 Actief lid

Jul 12, 2014
    129
    0
    0
    7 juni was de eerste dag van mijn laatste menstruatie.
    Ik snap dat er nu nog niet veel te zien is, maar helemaal niks?

De vk zei dat er veel weefsel zat en we zagen alleen maar donkere schaduwen.

14. Stay123

Stay123 Bekend lid

May 31, 2013
    996
    0
    0
    Noord-Holland
    Gefeliciteerd met je zwangerschap :)

Misschien toch minder lang zwanger dan verwacht? Ivm met pcos een echo laten maken omdat we erachter kwamen dat ik zwanger was (ben :)). Niets te zien alleen verdikt baarmoederslijmvlies. Uiteindelijk bleek ik toen 4,2 zwanger te zijn. Een week later zag je klein een vruchtzakje met dooier. 3,5 week wachten is wel erg lang wachten!

15. leanne86

leanne86 Actief lid

Jul 12, 2014
    129
    0
    0
    Maar als ik 7 juni mijn laatste menstruatie had dan kan ik toch nooit pas 4 weken ofzo zijn?

Ik vraag me nu af of ik uberhaubt wel zwanger ben.. ik blijf het raar vinden dat andere met 5 weken wel wat zien en bij mij 5,5 wk niets.
    dit gaan een hele lange 4 weken worden :(

16. joma

joma VIP lid

Jan 24, 2007
    28,689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    weet je wanneer je eisprong is geweest????

zoeizo moet je wel wat zien nu dan tenzij je eisprong later was;)

en ik snap zoiezo dat ze je pas na 4 weken laten terug komen vindt dat vaag ik zou andere gyn of verloskundige bellen en volgende week zorgen een echo te krijgen;)

17. Stay123

Stay123 Bekend lid

May 31, 2013
    996
    0
    0
    Noord-Holland
    Jawel de test is positief toch, je bent gewoon zwanger :) misschien vond de bevruchting later plaats.

Ik snap je helemaal. Ik heb na die echo wel 15 tests nog gedaan... Elke kramp dacht ik, nu is het mis! Maar uiteindelijk ben ik nu ook al 31 weken zwanger.

Het is erg lastig maar zou me niet te druk maken en als je je echt druk maakt gewoon even bellen dat je erg ongerust bent en of de echo eerder kan. Stress is ook niet gezond

18. joma

joma VIP lid

Jan 24, 2007
    28,689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    dat termijn wat haar banner aangeef is er wel wat te zien hoor over 2 dagen 6 weken staat er en er onder staan met 6 weken het vruchtje te meten is..dus moet er wat te zien zijn ,..maar lijkt mij dat ze minder ver is en eisprong later is geweest

19. joma

joma VIP lid

Jan 24, 2007
    28,689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    en zoeizo raar dat ze niks zien en na 4 weken terug laten komen ze zouden op zijn minst na een week moeten kijken ...voor zelfde geld is het ergens anders ingenesteld...ik wil je niet bang maken maar ik zou gewoon niet 4 weken wachten...gewoon zelf wat regelen

20. leanne86

leanne86 Actief lid

Jul 12, 2014
    129
    0
    0
    Ik heb geen idee wanneer ik mijn eisprong heb gehad, dat hield ik niet bij. Ik weet alleen me laatste menstruatie en 6 juli eerste test gedaan, heel licht streepje. De dagen erna werd het streepje steeds donkerder.

ik denk dat ik morgen de vk nog maar is bel om te vragen of het eerder kan

Share This Page