Hoi meiden, Wat kan ik verwachten van een vroege echo rond de 6 weken? Komende zaterdag wil mijn verloskundige graag een vroege echo maken, ivm meerdere miskramen. Geen probleem, vind ik alleen maar fijn! Vooral omdat ik in oktober een ma heb gehad. Toen bleef de groei van het vruchtje een aantal weken hangen op 5w4d met hartactie. Ik weet niet precies hoever ik nu ben, ik denk dat ik zaterdag ergens tussen 5w6d - 6w6d ben. Hebben jullie misschien voorbeelden van echo's die jullie hebben gehad rond de 6 weken?
Ik lees even mee mijn nichtje krijgt vanavond een echo ook 6 weken plus minus vanwege bloedverlies Ik zal als ze het goed vind de echo even plaatsen dan
Me 6 weken en 3 dagen zag mijn echo foto er zo uit (tweeling): hele kleine garnaaltjes met kloppende hartjes
Mijn zag eruit zoals hierboven, maar dan 1 boontje. Bijna 5mm. Kloppend hartje gehoord, prachtig! Was toen 6w1d.
Mij. Nichtje is net geweest Ze zagen een vruchtje maar nog geen kloppend hartje en aangezien ze onregekmatig menstrueerd is ze wss minder ver dan 6 weken Over 2 weken terug komen Ze heeft nog wel bloedverlies met kleine stukjes stiksels maar vk zei kan ook een innesteling zijn
Bedankt voor al jullie reacties en het delen van jullie echo's! Hotsiflots Wat een bijzonder beeld, twee kleintjes met een mooi kloppend hartje! Mooi zeg! Fee en Mamavanle wat fijn dat jullie ook een klein boontje zagen met een kloppend hartje! Ongeduldig Dat is ook een mooie duidelijke echo! Het kindje ziet er daar al best 'groot' uit! Je ziet het duidelijk op de echo zitten bMoi zeg! Sophia wat een spanning voor jouw nichtje, hopelijk houdt het bloedverlies snel op en ziet ze bij de volgende echo een mooi kloppend hartje! In elk geval wel fijn dat ze het vruchtje heeft gezien. Ik ben heel erg benieuwd wat ik zaterdag te zien mag krijgen. Zijn er misschien nog meer meiden die een foto van hun echo met 6 weken willen delen?